Hvordan reagerte dine foreldre?

Lillafrosk

Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
På at du var gravid? Hvor gammel var du? :)
 
Skrekk blandet fryd første gangen... Var 29. Tredde gangen sa vi det etter at jeg hadde mistet tv 1 og husker ikke helt reaksjonen siden jeg mistet tv2 like etter. Nå sist var det blandede følelser siden jeg jar wm kronisk sykdom som gjør det å gå gravid litt skummelt
 
Ja jeg ble gravid 1 gangen ble det ett helvete...
Jeg var 25 år, pappa og jeg var på en dårlig plass i far/datter forholdet.
Vi kom ikke på bølgelinje igjen før i uke 32. Men etter det gikk det kjempe fint.

Med nr 2 var det helt annerledes :p
Da var det mer "Det var jaggu på tide" :D
 
Mamma ble veldig glad, men syntes det var litt tidlig. Hadde bare hvert sammen i 6 måneder.
Vi var 23 år :)
 
Jeg var 21 da jeg ble gravid (ble 22 tre måneder senere), mamma ble overlykkelig :)
Fikk bare positive tilbakemeldinger, fra min side i alle fall. På mannen sin side var der et par som var litt skeptisk.
 
Jeg var 16. Pappa gratulerte meg, mamma sa noe ala "jau, dette blir spennende.", og stepappa "forlangte" å få lov til å være bestefar :p
 
Kjempeglad! Jeg var 22 og fylte 23 før baby kom
 
Ble veldig satt ut første gangen. Jeg var ung og mistet, de virket glade for at jeg mistet. De andre gangene ble dem glade. Men siste gangen sa mamma "det holdt vel med to, du har jo en av hver"
 
Jeg var 16 og reaksjonen var mer sånn "vi må fordøye dette uten deg her hjemme". Jeg bodde en annen plass i nesten to uker, og på den tiden hadde de kommet over sjokket og begynt å glede seg til å bli besteforeldre:)
 
Jeg var 20. Mamma ble veldig glad (gråt), hun visste at vi prøvde også. Svigers ble nok mest sjokka, men glade. Pappa var jeg litt redd for å fortelle det til, han sa ikke så mye, men han hadde nok helst sett at vi ventet enda noen år.

Er nå 28, og alle visste at vi ønsket oss nummer to, så denne gangen var det ingen som ble sjokka i alle fall. :p
 
De ble så vanvittig glade. Første barnebarnet :) jeg var vel 26 men fylte 27 før han kom!
 
Med første var jeg 20 ble 21 i løpet av svangerskapet. Pappa litt nonsjalant gratulerte og mamma ble kjempe lei seg. Det var ikke det hun hadde sett for seg. Men det kom seg lenge før termin og gledet seg med oss :) andregang var det lykkerus og gledestårer (25 år)
 
31. Hun ble kjempeglad! Hadde mast på oss lenge da.
 
Pappa har reagert fint hver gang.
Mamma har satt seg på bakbena og snakket om abort, med de to første i hvert fall, for med nr 3 venta jeg til uke 15 med å si fra av nettopp den grunn :)

Var 18 med nr 1, 21 med nr 2, og er 26 nå og venter nr 3 :)
 
De ble kjempeglade! Er jo 32, så de hadde ventet på det :p
 
Overlykkelig. Jeg var 26! Pappa hadde vel nesten regnet med at det ikke ble barn, men flere katter som kom i stedet. Vært sammen med mannen min i 10 år:p
 
De ble kjempe glad. Jeg var 24. Mamma sa at hu hadde en anelse og pappa trua med så selge sykkelen sin fordi han begynte å bli gammel. Hehe. Med nr 2 så ble de glade. Den som lagde mest styr av nr 2 var kjæresten til pappa, hu skreik rett ut og jeg er sikker på at lyden på tlf min ble ødelagt sammen med øret mitt. Hehe.
 
Jeg var 28. De lo og gråt om hverandre og var veldig glade.
 
Back
Topp