Hvordan har det gått på TUL?

Idag var det endelig vår tur til å se lille mirakelet :) Alt var fint, og ble målt til 12+3, som er helt etter mine beregninger :)
Stor stas! Moro å se så mye bevegelse og ikke kjenne noen ting...!
 

Vedlegg

  • FAC7EE2D-AD46-4F4A-B4F9-720729609370.jpeg
    FAC7EE2D-AD46-4F4A-B4F9-720729609370.jpeg
    37,3 KB · Visninger: 23
Ingen grunn til bekymring, alt var bare velstand i magen ❤️ Babyen sprella, snurra rundt, suttet på tommelen, vinket, syklet med beina og «smilte» til oss :D Helt frisk med velutvikla organer! Hun trodde først det var jente, men så syns vi alle sammen at vi så en liten utovertiss! Blir spennende å se på OUL :p Ble målt til 13+0 selv om jeg er 12+3, så fint å høre at babyen har det godt inni der :)

Var veldig heldig da gynekologen akkurat hadde fått det beste ultralydapparatet som finnes i hus, og hun hadde med seg en spesialist som skulle lære henne om alt det nye. Så i hele 40 minutter fikk vi se den lille babyen vår :) 3D fikk vi også med, og det så faktisk ut som en liten baby! Kjempefin ❤️ Skal få tilsendt bilder og video i løpet av de neste dagene, gleder meg til det!
 
Vi fikk se en frisk og rask baby 12+3 i dag. Så deilig etter at jeg har vært litt bekymra og grubla mye de siste ukene, har liksom bare fått for meg at ting ikke sto bra til helt uten grunn. Men det var super stemning i magen, suttet på tommelen, danset og sprellet som bare det ❤️
 
Back
Topp