Hvordan har dere det?

linda_s

Blir kjent med forumet
Hvordan har dere det i disse dager?
Noen som har stiftet bekjentskap med nye plager, gleder eller bekymringer i det siste, eller er det stort sett omtrent som før?

Slo meg i går at det bare er ti helger igjen hvor jeg og mannen er sjefer i egne liv, og DET var småskummelt. Alle disse late fredagskveldene på sofaen med tv, mat skal herved nytes til det fulle!! Samme med alle bekymringsløse dager på jobb! Tiden har gått så sakte frem til nå, men plutselig føles ti uker som ingenting. Herre! 


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    
 
Går egentlig bra.. men sliter veldig med mye halsbrann.. Og lillegutt har kommet langt opp til ribbeina, så når eg sitter er det veldig ubehagelig.. Men teller ned dagene, 71 dager igjen :-D
 
Halsbrann, ja... Ser frem til å finne ut hva det er. Not.
Har vært så heldig å slippe unna så å si alt av fysiske plager så langt, så begynner å bli redd alt jeg ikke har opplevd kommer som en "pakke" på en gang eller at det gir seg utslag i en forjævlig fødselsopplevelse. He he.
 
vært kvalm nesten hver dag, utenom 8 uker, siden april, og har bekkenløsning og låsning. Og til tider halsbrann, he he. gleder meg til å føde. liker å være gravid, men jeg er sliiten. He he.
 
er generelt sliten og mye bekkenplager, er sykemeldt og syns egentlig det er litt kjedelig å være så mye alene hjemme, men kjenner jo at jeg må slappe av... takk gud for at bikkjene holder meg med selskap :) også har jeg litt angst for at vi ikke kommer til å ha nok klær og utstyr til babyen kommer...(har sikkert nok allerede, men hva vet vel jeg som ikke har fådd barn før)  men bortsett fra dette så gleder vi oss masse masse og klarer nesten ikke vente lenger!!!!!!!
 
tok glukose belastning i går, og ble skikkelig dårlig. Kastet opp flere timer etterpå, og er fortsatt kvalm:/ noen flere som har reagert sånn?
 
Back
Topp