Hvordan går det..

Er sjelden innom,men hær går det bra ;) lillemor er ei aktiv jente nå :) og skravler non stop ;) hvordan går det der?
 
Jeg titter en sjelden gang inn her, men er som regel dødt. :p Er mye på babyverden, da. :)

Her går det bra. :) Språket har kommet seg mye etter sommerferien! Litt sykt at barna våre er snart tre år! Jeg er gravid igjen, forresten. :) Har termin i april. :)

Andre her inne som er gravide igjen? :)
 
Gratulerer me ny spire :) vi er i prøvingen på nr 2 nå,men det tar visst tid..2 sa hittil i år... :(
Helt utrolig at de blir 3 år alt ja! Syns tia går altfor fort ;) men samtidig artig å se alt de lærer og klarer å gjøre nå :) har deres sluttet med bleie? Her har vi kun bleie på ved formiddagslur og på natta nå :)
 
Gratulerer me ny spire :) vi er i prøvingen på nr 2 nå,men det tar visst tid..2 sa hittil i år... :(
Helt utrolig at de blir 3 år alt ja! Syns tia går altfor fort ;) men samtidig artig å se alt de lærer og klarer å gjøre nå :) har deres sluttet med bleie? Her har vi kun bleie på ved formiddagslur og på natta nå :)

Så kjedelig, da. :( Håper den sitter snart! Har selv hatt en sa i april.

Det er litt godt at de begynner å bli mer uavhengige. ;) Jenta mi har ikke sluttet med bleie, men går uten problem på do når jeg ber henne om det. Men jeg tror ikke hun helt skjønner ennå at man må på do FØR man tisser/bæsjer. ;)

Hva slags leggerutiner har dere og når legger barnet seg?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi sliter litt med å få ho til å bæsje på do,det liker jo ik...så vi er begynt med klistremerke belønning ;)

hær lægger ho sæ ca 19:30 og søv til 7-9 alt etter som ;) kveldsmat rundt 19 og stell etter. byttet til "storpie" seng i sommer og det gikk over all forventning :)
 
Hvordan går det med å belønne med klistremerker? Funker det? :)

Her legger hun seg 18:15 :O Vi måtte kutte ut luren på grunn av mye tull på kvelden. Strevde i to timer for å få lagt henne, så å kutte ut luren var det eneste som hjalp. Slutta da hun var to år. Legger hun seg kl 19 blir hun bare veldig overtrøtt og vi får problemer igjen. Nå sovner hun innen tre minutter og sover til rundt 6 om morgenen. Hun sov lenger før, men snudde brått. :/
 
Ho har bæsja noen ganger på do og blir veldig gla når ho får et stort heste klistremerke :) ho eeeelsker hester :)

ho sover fortsatt 1-2 timer på dagen i barnehagen,men i helgene så er det ik kvær gang ho treng å sove på dagen.
6 er tidlig det! Gla mi søv litt lengere;) i helgene bruke ho å kom inn i våres seng for å ligge å kose/duppe litt :)
 
Det var liksom ikke noe som skjedde på den tiden, ingenting som ble forandra da hun plutselig begynte å stå opp klokken seks. Før det var det mellom sju og halv åtte. ;)
Hun har sluttet å komme inn til oss, men går enten inn på badet, kjøkkenet eller stua, og da MÅ vi stå opp eller lokke henne inn i senga. :p

Så gøy at hun liker hester så godt. ;) Jeg er ganske glad i dem selv, hehe.

Ser jenta di på barnetv? Er det noe som hun syns er gøy der?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ho ser litt på Disney junior ;) handy manny og Mikkes klubbhus er favorittene;) enn di da?
Og hun elsker alle tingeling filmene ;)

Ja da skjønner æ dere må stå opp,mi har heldigvis ik begynt me det ;)
 
Her går det veldig bra :) hun sluttet med bleie og smokk i sommer :) hun prater som en foss og er utrulig aktiv :) legger seg kl 19, sover kl 19:30 og står opp igjen kl 06:30, i tillegg sover hun 45 min på dagtid :)
 
Er sjelden innom,men hær går det bra ;) lillemor er ei aktiv jente nå :) og skravler non stop ;) hvordan går det der?

Ble faktisk litt sjokkert over at det var svar her inn:p
Her går det fint,aktiv jente som er sosial med både store og små.Elsker å være på vift:) prater så der,men ellers bare bra:)
Hun ble storesøster i februar så her er det liv:)

Satse på det blir søsken i 2015 hos dere også da,gled dere:D
 
Jeg titter en sjelden gang inn her, men er som regel dødt. :p Er mye på babyverden, da. :)

Her går det bra. :) Språket har kommet seg mye etter sommerferien! Litt sykt at barna våre er snart tre år! Jeg er gravid igjen, forresten. :) Har termin i april. :)

Andre her inne som er gravide igjen? :)

Gratulerer:)
Ja her inne har det vært mega dødt,ble overrasket nå:p
 
Ble faktisk litt sjokkert over at det var svar her inn:p
Her går det fint,aktiv jente som er sosial med både store og små.Elsker å være på vift:) prater så der,men ellers bare bra:)
Hun ble storesøster i februar så her er det liv:)

Satse på det blir søsken i 2015 hos dere også da,gled dere:D
Kordan likte ho å bli storesøster ? Skremmende kor fort tiden går,tenk di blir snart 3 år!!!
 
Her går det fint. Dotreningen er ikke så innøvd enda. Har prøvd å ikke presse for mye rundt det. Har kommet en lillesøster her også :-D
 
Back
Topp