Hvordan går det med vekten?

Baby2018

Forelsket i forumet
Septemberhjertene 2018
Jeg sliter veldig med vekten. Har hyperemesis og gått ned noen kilo. Blir litt engstelig for spiren siden jeg spyr ut alt, og da mener jeg virkelig alt. Spyr til magesyren kommer, og da takker magen for seg [emoji50]

Det endrer seg snart håper jeg [emoji5]
 
Fått hjelp så du får i deg væske/næring? Hørtes ikke helt bra ut!
 
Her går det nedover på vekta. Gjorde det forrige gang også. Eier ikke matlyst omtrent og spiser ikke på langt nær nok.
 
Jeg har gått litt opp, har heldigvis ikke begynt å spy så mye enda! Må spise ofte så da går vekta opp... Begynte å kaste opp veldig igår men fikk tatt en postafen rett etter en runde og klarte å holde meg en time før neste spying så den rakk å bli tatt opp. Kastet opp to ganger da etter en time (da kom magesyre og det hele) og jeg trodde løpet var kjørt, men fikk da i meg både mat og drikke igjen takket være postafen og klarte å komme tilbake til "normalen" [emoji173] Aldri skjedd før (hyperemesis med innleggelse 3 ganger på 2 tidligere svangerskap)! Føler ikke jeg kan ta postafen daglig i mange uker så gleden blir vel kortvarig, og regner med effekten snart går ut nå, men om du tror at du har en times spypause i løpet av dagen så anbefaler jeg Postafen for å få en liten pause altså! Man blir sykt trøtt og får sove masse og hos meg varer effekten av en pille i ca et døgn [emoji846]
 
Uendret. Men jeg merker nesten ingenting til at jeg er gravid annet enn bittelitt morgenkvalme og svært ømme bryster.
 
Går nedover :( skikkelig kvalm og orker ikke tanken på mat..
 
Jeg har hatt hyperemessis i to svangerskap og gått ned mye i begynnelsen. Trøsten er at baby tar det den trenger...Det er oss det går utover.
 
Jeg har hatt hyperemessis i to svangerskap og gått ned mye i begynnelsen. Trøsten er at baby tar det den trenger...Det er oss det går utover.

Ja, heldigvis går det på oss og ikke baby [emoji173]️ Selvom det er helt jævlig for oss å gå igjennom det
 
Hadde hyperemesis sist svangerskap. Gikk ned nesten 18 kg og hadde klippekort for væskebehandling på sykehuset. Frøkna var frisk og fin da hun kom [emoji5]

Denne gangen har jeg (bank i bordet) ingen plager, annet enn ligamentsmerter. Men har likevel gått ned over 3 kg. Håper det roer seg nå. Er på randen til undervektig så går rundt småsvimmel 24/7..
 
Oppover et kilo tror jeg! Må jo spise som en gal for å holde kvalmen unna... så det kommer nok til å bli nok etterhvert[emoji6] viktigste er at knøttet er friskt!
 
Uforandret foreløpig, men er bare 4+4 :)
 
Back
Topp