Hvordan går det med vekta?

Har mest sannsynlig gått opp nå! :) men ikke tilgsng til vekt før utti neste uke! :p
 
Gått opp 2,5-3 kg :/ legen ønsket gjerne at jeg gikk opp noen kilo før jeg ble gravid så er vel ikke det verste, synes bare det er mye på kort tid:/ uke 10
 
Minus 2 kg her...skyldes vel påskas "omgangssyke", men nok å ta av, så glad det har gått litt ned, går vel raskt opp igjen når matlysta kommer tilbake for fullt :p
 
Svingt opp og ned en kilo gjennom denne uka.
 
Jeg har gått opp en kilo. Men tror det er kun pupper. De har blitt så store å tunge. Samboeren min synes det ser ut som at jeg har tatt silikon ;). og evt at jeg har litt treg mage
 
Stand by for øyeblikket. Er 7+4 i dag. :)
 
10+2 idag .. 100% vekt stabil! Går ned og opp, så ned og opp. Aldri over det jeg var før jeg ble gravid.
 
uff... Eg har gått opp 2kg :arghh: Er i uke 9. Har den svære oppblåste magen. Rund kul heilt opp til puppane. Og svære tunge pupper;)
 
Tre kilo opp ca.... Men nå er påska og snop hver dag over! Håper på å være mer stabil fremover!
 
Nå er jeg 8+5 og har gått ned 2,5 kg. Plages veldig med kvalme og oppkast hele dagen..
 
8+3... ned en kilo.
 
Er jeg den eneste som har gått opp i vekt? :O foreløpig bare ca 1 kg da :) er kvalm hele dagen, men hjelper å spise, så jeg dytter i meg mat dagen lang..
 
Har ikke veid meg jeg. Men om jeg skal gjette, så må det være opp!! Men nå som kvalmen og uggenheten har kommet så spørs det fremover...
 
Har ikke veid meg, men føles som om jeg har gått opp en kilo eller to.. :)
 
2 kilo opp! Men d er mye i ro sitting og påske godt! Må prøve å komme meg i aktivitet igjen!
 
Back
Topp