hvordan går det med vekta jenter?

Jippi

kommende tobarnsmor :)
Blæ.. jeg er ikke motivert lenger. Veier 63,2 nå. 1kg igjen til vekt før svangerskaoet, men jeg skulle gjerne vært under 60.
 
gikk opp 23ish kg, har enda 6 igjen. Tulla tok med seg ca 6.5kg da hun ble født, gjett om jeg ble skuffet! og jeg var ikke plaget med vann i kroppen eller noe.. Så det så rimelig svart ut i tre måneder, helt til plutselig en dag bare fosvant 10kg ut vinduet:P Men jeg har ikke akkurat jobbet iherdig for å få dem av, sett bortifra en litt for tidlig iherdig treningsøkt som dabbet av etter 20 dager:P Så nå er det bare trilleturene igjen, og nå når vinteren kommer? Er ikke akkurat motivert til å gå så mye ut i dette Bergenske høstværet:P Men en ting av gangen :) Min kjære syns de ekstra kg skal være der, og jeg er litt av den innstillingen nå kjenner jeg, at det er hans ord som veier mest:) Men ikke nok! Jeg skal tilbake under 60, uansett hva han sier :D
 
Er tilbake til startvekten, men må vell bytte ut litt flesk med muskler før kroppen kan bli som den var.
 
Vekta er virkelig det minste problemet! Veier 1 kg mer enn før svangerskapet, men magen ligner ikke litt en gang... :) Jeg er har alltid vært slank, men nå er det ingen muskler og skinnet er veldig løst. Når jeg strammer det som en gang var magemuskler ser det ganske greit ut, men når jeg slapper av er det ikke så bra... Men men. Det blir vel bedre etter hvert. Skaderjo kanskje ikke å trene magen litt merheller :)
 
Veier 10 kg mindre nå enn da jeg ble gravid, så jeg skal ikke klage!
Men, jeg raste ned 17 kg etter fødsel (gikk opp 3) - og har gått opp 5 igjen. men det må jo ha gått til helvete med forbrenninga da alle de kiloene forsvant på halvannen uke.. Så nå er det helt slutt på kaker og snop i hverdagen, har kuttet ut Pepsi Max (som ga meg mye sug og sultfølelse) og spiser oftere enn en baby. Har gått ned 1 kg på en uke nå *klappe seg selv på skuldra*.

Har lyst til å gå ned rundt 5 kg, da er jeg der jeg mener min matchvekt er. Ifølge BMI er jeg normalvektig, men heeeelt på ytterkanten, så det skader jo ikke å miste noen få kilo.
 
Var 58 når jeg ble gravid, og på termin var jeg 79,8, dvs jeg la på meg ca 20 kg. Nå er jeg 66-67, så har enda 9 kg igjen :/ men nå har ikke jeg trent eller noe for å få det bort, så skal sette i gang snart, må bare få litt motivasjon :P

Mista bare 8 kg under fødsel.
 
Jeg veier 1 kg mindre enn før graviditeten, men jobber nå for å gå ned 5 kg til. Jeg la "bare" på meg 13 kg under graviditeten, og 10 av de kiloene var borte etter 1 uke, så jeg har ikke jobbet så hardt for det.
 
Back
Topp