Hvordan fortelle?

Emina*

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
Har dere tenkt noe på dette?

Til min mor skal jeg skrive ut en kontrakt hvor det står: "Jeg, mormor, bekrefter påstand om at jeg kan ha alle tre barnebarna på overnatting samtidig så mor og far kan få fri".

:p
 
Så moro :)
Her fortalte jeg det bare med en sms :) hun visste jeg skulle teste osv og pga en SA mnd før så har hun fulgt meg hele veien så det ble ikke noe mer enn det :)
 
Har dere tenkt noe på dette?

Til min mor skal jeg skrive ut en kontrakt hvor det står: "Jeg, mormor, bekrefter påstand om at jeg kan ha alle tre barnebarna på overnatting samtidig så mor og far kan få fri".

:p


Herlig :) Spørs om ikke den bør kopieres her og :laughing025
 
Har tenkt litt på dette, men ikke bestemt meg helt. Har kjøpt en genser på eBay som jeg tenkte å ha på for å fortelle til kommende oldeforeldre og tipp oldeforeldre. Mens til bestevenninnene mine tenker jeg å gi et kort med tekst "Hvordan høres tante "navnet til personen" ut?"
Til mine foreldre og svigers er jeg usikker enda, er så mye gøy man kan gjøre og har mye tid å tenke på enda [emoji4] Skal ikke fortelle før etter ul er tanken hvertfall.
 
Med første fikk mine foreldre en liten gave (de hadde hatt bursdag) og oppi lå en smokk. Sa i forkant at gaven er forsinket, men de kunne starte med den lille gaven. Min far forstod det med en gang. Min mor slet litt med å skjønne det. Det ble noen gledestårer når hun skjønte det. Svigers er litt annerledes, så samboer ville bare si det rett ut. Gikk det og.
Denne gang tenkte vi å bestille en personlig bok med navnet til førstefødte «...blir storebror». (Veldig koselig bok.) og ta med på besøk og si at mini skal vise sin nye bok. Men om vi sier det i påsken (skal feire sammen) så blir det nok uten den boken. (Ikke bestilt enda. Hehe) Gleden er like stor, uansett hvordan det fortelles. :)
 
Tenkte å kle opp kommende storebror med en t-skjorte men en tekst, enten;"Jeg skal bli storebror" eller "Forfremmet til storebror" (eller noe lignende) også reise rundt på besøk til de nærmeste, de som bor litt unna vil nok få tilsendt bilde av storebror med t-skjorte på :happy:
 
Back
Topp