Hvordan fortelle om en eventuell graviditet

tredjegangsmamma♡

Betatt av forumet
Hvordan fortelle om graviditeten når du starter i ny jobb om 3 mnd. Noen som har erfart dette?

Holdt på å søke ny jobb samtidig som prøveperioden. Har nå fått ny jobb med oppstart om 3 mnd.
 
Hvordan fortelle om graviditeten når du starter i ny jobb om 3 mnd. Noen som har erfart dette?

Holdt på å søke ny jobb samtidig som prøveperioden. Har nå fått ny jobb med oppstart om 3 mnd.
Ville tatt en hvit løgn å ventet en mnd og sakt jeg ikke viste at jeg var gravid tidligere :hilarious:
 
Litt kinkig situasjon.. Jeg ville bare sagt det som det er :) De trenger ikke å vite om det var planlagt/ når du fant det ut :)
 
Hvordan fortelle om graviditeten når du starter i ny jobb om 3 mnd. Noen som har erfart dette?

Holdt på å søke ny jobb samtidig som prøveperioden. Har nå fått ny jobb med oppstart om 3 mnd.

Er i litt samme situasjon. Jeg fikk ny jobb. Sa opp den gamle. En uke senere fikk jeg positiv test.
Har første dag i morgen, og tenker å legge kortene på bordet med en gang. Føles ikke bra, men sånn er livet :p
 
Back
Topp