Hvordan få tilbake tilliten?

Ville bare si at det er tøft av deg å ville satse igjen på forholdet, det sier mye om kjærligheten dere deler. Dersom du har bestemt deg for å tilgi det som skjedde for å holde sammen, må du nesten bare stå ved det, selv om veien blir tung å gå. Forhåpentligvis vil tiden hjelpe, fordi du da ser at mannen jobber for å bevise din tillit verdig. Lykke til! :Heartred
 
Enig med Showgrl.
 
Tror ikke tilliten kommer tilbake ved at dere sitter hver for dere, og heller ikke ved at du ønsker så inderlig mye at den skal komme tilbake. Tillit tar tid å bygge opp igjen, men første steg er å gi det et forsøk. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gradvis involvert meg mer, gjort mer ting sammen osvosv. Selvsagt vil du være skeptisk, men forhåpentligvis, etterhvert som tiden går, vil du en dag innse at du stoler på flere og flere områder. Krever nok en del fra dere begge, men egentlig mest fra deg. Det å gå rundt å "teste" han og minne han på hva han har gjort kan være veldig ødeleggende.
 
Jeg tror egentlig at du bare må velge å stole på han. Ha åpen kommunikasjon, men her må du ta tiden til hjelp og prøve å gi han en sjanse. Har dere vurdert parterapi?
 
Jeg er langt ifra ekspert, hvertfall på dette området, men tenker at viss du vil å inderst inne tror du kan stole på han ville jeg prøvd å bite meg selv i leppa når tvilen kom. Å bygge opp tillit tar tid, spesielt siden en ikke kan bevise at en er til å stole på på noen annen måte en å ikke bryte tilliten.. Du skal ha creds for å uansett prøve å ta opp forholdet igjen da syntes jeg, tøft gjort! Også er jo kanskje parterapi også en ide, ofte greit å få inn en tredjepart som ser alt fra utsiden [emoji5] uansett lykke til!
 
Jeg tenker at siden dere er sammem enda så har du tilgitt han, og det må være en grunn til det, da ville jeg fokusere på den grunnen , de er helt sikkert de fine unger dere har sammen og de fine egenskaper ved han. Jeg tror at jeg ville ha tilgitt han hvis han agret på det han har gjort, og årsaken til det, er at jeg mener at det enkleste er å gå fra en som har vært utro en gang, man har et ego og stolthet osvt, men å dritte i sitt eget ego, dritte i hva andre mener, og beholde forholdet, jobbe med det er en annen sak. Men jeg vet ikke hva jeg ville faktisk ha gjort hvis han har vært utro. Jeg tror jeg ville tilgi han hvis hsn viste meg at det er meg han ville ha. Og hvis jeg følte at jeg ikke stoler på han så ville jeg snakke rett ut om det jeg føler. Og da ville det være opp til han å bevise og overbevise meg om at han fortjener min tillit. Jeg ville snakke med han uansett og fortalt det jeg føler, samtidig så ville jeg jobbe med å fokusere på det positive som gjør det verdt å beholde forholdet.
 
Back
Topp