Hvordan er str på Stonz?

Rebecca85

Forumet er livet
VIP
Tror jeg skal kjøpe det til Liam, han går ennå ikke og nekter ha på selv lette joggesko så da tror jeg Stonz kan være tingen for han de har jo så mange fine..(bilde av de jeg likte best i bloggen om du vil se: Stonz)

Syns det ser ut som de fleste de har er fra 0-9 mnd ?? han er jo 1 år og stor for alderen så er veldig usikker på hva jeg skal bestille..

Holder de bra på varmen for de som er middels aktive? de er jo ikke ute under -10 så det holder vel for de kalde dagene som det?
 
du m vel ha str m for det går fra 9-18mnd eneste jeg vet for kikker selv etter til min på 9 mnd og da mptte jeg ha den str
 
jeg ville kjøpt fra 9 til 18 mndr..
 
Jeg har stonz i alle str... S, M og L. S er vel 0-9 mnd. Det passet ca i den alderen, begynte å bli små på slutten! Så tenkte jeg at det ikke var så stor forskjell på M og L, så jeg kjøpe like så godt L (tenkte at de skulle passe leeenge). Barnet var da ca 8-9 mnd. De var aaaaaltfor store, så jeg kjøpte et par i M også. De passet perfekt, og passer supert enda. Barnet er nå 16 mnd, og har ganske normal str (bruker nå 21-22 i sko). Kan kanskje gå over til L når høsten/vinteren kommer (særlig til bruk i bæremeis, pulk, langtur i vogn osv).

Jeg hadde ikke bestilt de minste til en på 1 år, i hvert fall ikke hvis han er stor for alderen.
 


Amorosa skrev:
Jeg har stonz i alle str... S, M og L. S er vel 0-9 mnd. Det passet ca i den alderen, begynte å bli små på slutten! Så tenkte jeg at det ikke var så stor forskjell på M og L, så jeg kjøpe like så godt L (tenkte at de skulle passe leeenge). Barnet var da ca 8-9 mnd. De var aaaaaltfor store, så jeg kjøpte et par i M også. De passet perfekt, og passer supert enda. Barnet er nå 16 mnd, og har ganske normal str (bruker nå 21-22 i sko). Kan kanskje gå over til L når høsten/vinteren kommer (særlig til bruk i bæremeis, pulk, langtur i vogn osv).

Jeg hadde ikke bestilt de minste til en på 1 år, i hvert fall ikke hvis han er stor for alderen.


men må man ha sånn evarme innlegg i dem for og brukes på vinteren eller kan man bare ha på ull sokker? men blir de for varme og bruke ute nå??
 


*Frk.Mamma skrev:


Amorosa skrev:
Jeg har stonz i alle str... S, M og L. S er vel 0-9 mnd. Det passet ca i den alderen, begynte å bli små på slutten! Så tenkte jeg at det ikke var så stor forskjell på M og L, så jeg kjøpe like så godt L (tenkte at de skulle passe leeenge). Barnet var da ca 8-9 mnd. De var aaaaaltfor store, så jeg kjøpte et par i M også. De passet perfekt, og passer supert enda. Barnet er nå 16 mnd, og har ganske normal str (bruker nå 21-22 i sko). Kan kanskje gå over til L når høsten/vinteren kommer (særlig til bruk i bæremeis, pulk, langtur i vogn osv).

Jeg hadde ikke bestilt de minste til en på 1 år, i hvert fall ikke hvis han er stor for alderen.


men må man ha sånn evarme innlegg i dem for og brukes på vinteren eller kan man bare ha på ull sokker? men blir de for varme og bruke ute nå??


Jeg hadde ikke sånne liners til de minste, da brukte jeg ullsokker, men da var han jo så liten, og lå stort sett i voksiposen.

Har brukt liners i den andre når han ikke har hatt voksiposen, f.eks på akebrettet o.l. Men jeg vil tro det går fint med tykke sokker også. Mitt barn blir veldig fort varm, så da holder det i hvert fall.

Tja, idag er det ikke så varmt her vi bor, og det blåser ganske mye (og regner en del), så i dag kunne jeg kanskje ha brukt de hvis vi skal ut å trille tur... Da uten liners selvfølgelig. Er jo bare å prøve seg frem.
 


Amorosa skrev:


*Frk.Mamma skrev:


Amorosa skrev:
Jeg har stonz i alle str... S, M og L. S er vel 0-9 mnd. Det passet ca i den alderen, begynte å bli små på slutten! Så tenkte jeg at det ikke var så stor forskjell på M og L, så jeg kjøpe like så godt L (tenkte at de skulle passe leeenge). Barnet var da ca 8-9 mnd. De var aaaaaltfor store, så jeg kjøpte et par i M også. De passet perfekt, og passer supert enda. Barnet er nå 16 mnd, og har ganske normal str (bruker nå 21-22 i sko). Kan kanskje gå over til L når høsten/vinteren kommer (særlig til bruk i bæremeis, pulk, langtur i vogn osv).

Jeg hadde ikke bestilt de minste til en på 1 år, i hvert fall ikke hvis han er stor for alderen.


men må man ha sånn evarme innlegg i dem for og brukes på vinteren eller kan man bare ha på ull sokker? men blir de for varme og bruke ute nå??


Jeg hadde ikke sånne liners til de minste, da brukte jeg ullsokker, men da var han jo så liten, og lå stort sett i voksiposen.

Har brukt liners i den andre når han ikke har hatt voksiposen, f.eks på akebrettet o.l. Men jeg vil tro det går fint med tykke sokker også. Mitt barn blir veldig fort varm, så da holder det i hvert fall.

Tja, idag er det ikke så varmt her vi bor, og det blåser ganske mye (og regner en del), så i dag kunne jeg kanskje ha brukt de hvis vi skal ut å trille tur... Da uten liners selvfølgelig. Er jo bare å prøve seg frem.


oki ja er så usikker på om jeg skal bestille nå liksom elelr vente litt men her er det jo 12 grader og høsten :p
 
Jeg har akkurat bestilt et par i 9-16 mnd til datteren min på 9 mnd. Jeg tror de fleste finnes i alle størrelser, men de som var på salg var vel stort sett bare 0-9 mnd :)
Tenker de er helt supre på høsten uten ullsokker i, og fine til vinteren MED ullsokker i. Kjøper ihvertfall ikke sånne linere før jeg ser at det ikke funker med ullsokker :)
 
Da bestiller jeg i str 9-18 mnd da :) men tror også jeg skal prøve med ull strømpebukse og sokker før jeg kjøper linerz jeg kanskje ikke trenger :) må bare bestemme meg for hvilken modell jeg vil ha..så mange fine :) hvilke. Har dere ?
 
Back
Topp