Hvordan er det når man får nr 2?

Venter nr 2. Har hørt de som sier at.. å få en er som å få én unge. Å få nr to er som å gå fra 1-10.[emoji14]Men jeg tror ikke noe på det. Spesielt ikke siden mi første er så rolig av seg.[emoji14]
Hihi ;) Jeg må innrømme at jeg synes det føltes litt sånn! :)) Jeg tok ikke ut permisjon og var fulltidsstudent samtidig så det er nok en av grunnene til at det ble litt mye på en gang. Og så er de ganske tette :)

Men det er absolutt overkommelig og er jo en glede å ha flere enn et barn både for barna selv og for oss.
 
Hihi ;) Jeg må innrømme at jeg synes det føltes litt sånn! :)) Jeg tok ikke ut permisjon og var fulltidsstudent samtidig så det er nok en av grunnene til at det ble litt mye på en gang. Og så er de ganske tette :)

Men det er absolutt overkommelig og er jo en glede å ha flere enn et barn både for barna selv og for oss.
Nå blir det 7,5 år mellom da - pluss at mi er rolig og hører etter. Vet hvordan jeg takler henne osv. Så.. Her TROR jeg det går greit. Men vet jo aldri [emoji14]
 
Nå blir det 7,5 år mellom da - pluss at mi er rolig og hører etter. Vet hvordan jeg takler henne osv. Så.. Her TROR jeg det går greit. Men vet jo aldri [emoji14]
Ja, det er noe helt annet :) Mente ikke at det kom til å oppleves sånn for deg selv om det gjorde det for meg [emoji16] Nå skal det sies at jeg også hadde en bonusdatter på 5 år, i tillegg til ei som strax ble to år da minsten ble født. Det var en del "armer og bein" i omløp da, og egentlig var alt ganske nytt for jeg ble gravid med sønnen vår kort tid etter at vi ble et par [emoji26][emoji4] Men jeg angrer overhode ikke, og i dag er jeg glad for at de er tette. Må innrømme at det likevel skal bli deilig å få et barn til nå når de andre er blitt så store [emoji4] Minste ble seks år i dag!
 
Ja, det er noe helt annet :) Mente ikke at det kom til å oppleves sånn for deg selv om det gjorde det for meg [emoji16] Nå skal det sies at jeg også hadde en bonusdatter på 5 år, i tillegg til ei som strax ble to år da minsten ble født. Det var en del "armer og bein" i omløp da, og egentlig var alt ganske nytt for jeg ble gravid med sønnen vår kort tid etter at vi ble et par [emoji26][emoji4] Men jeg angrer overhode ikke, og i dag er jeg glad for at de er tette. Må innrømme at det likevel skal bli deilig å få et barn til nå når de andre er blitt så store [emoji4] Minste ble seks år i dag!

Mente absolutt ikke at du prøvde overtale meg til at det kom til å bli overhektisk her altså!! [emoji14]
Mente bare at jeg lever i god tro enda [emoji14]
Haha. Skal bli godt med en til nå uansett ♡
 
Mente absolutt ikke at du prøvde overtale meg til at det kom til å bli overhektisk her altså!! [emoji14]
Mente bare at jeg lever i god tro enda [emoji14]
Haha. Skal bli godt med en til nå uansett ♡
Det kommer nok til å gå kjempebra med ei stor og stolt storesøster! :) Høres veldig kjekt ut!
 
Gleder meg supermye til 3 åringen blir storebror:) er klar for alle gleder og utfordringer [emoji173][emoji2]
 
Syns ikke overgangen fra 1-2 var ille.
Eldste jenta var 3 når lillesøster kom. Storesøster var tålmodig og lillesøster sov veldig mye, det var virkelig en drøm.
Nå er de 5 og 8 så de krever litt mer på en annen måte og har en del søskenkjærlighet på godt og vondt.
Gleder meg bare til å få nr 3. Det vil berike livet enda mer
 
Vi venter nr 2 nå og det blir ca 3 år mellom dem. Jeg er superoptimistisk. Hadde et skikkelig tungt svangerskap, lang setefødsel, masse amme/matproblemer og øreverk med nr 1. Veldig kraftfullt og herlig barn med så mye vilje at vi foreldre kan bli litt tullete. Jeg er overbevist om at nr 2 er myyye roligere og enklere. Til nå har svangerskapet vært en lek i forhold(men det er jo tidlig enda...) Så jeg satser på at én kjennes som ti og to kjennes som elleve. Og det skal vi vel klare :happy:
 
Krysser fingrene for at nr 2 blir like blid og B-menneske som nr 1 :)
 
Back
Topp