Hvordan bor dere?

Vi eier rekkehus på et helt fantastisk boligfelt med masse småbarnsfamilier! Veldig mange av barna går i tillegg i samme barnehage :)
 
Vi bor i et stoort hus på gård, enda endel oppussing gjenstår.
 
Bor på gården til samboer. Stort og gammelt hus. Har litt oppussing igjen, men ein blir vel egentlig aldri ferdig. Har noen høner og katter her, men ingen andre dyr på selve gården. Er 1 av 5 i samdrift med produksjon av melk.
 
Vi bor tre stk i min 48m2 leilighet :) Ikke plass til nr fire her så vi er på enebolig-jakt. Noe som er umuuuuulig for tiden :(
 
Eier en bolig i et fantastisk nabolag. 30 barn i umiddelbar nærhet og området er litt for seg selv ned en bakke på en måte. Barna er ute eller hos hverandre hele dagen.
Broren min som er ung ufør og ganske syk bor i kjelleren. Veldig godt å kunne være tilstede når han ikke er innlagt :) vi holder på å bygge det fjerde soverommet nå <3
 
Vi eier en borettslagleilighet på 70 kvm like utenfor Bergen sentrum :) Skulle gjerne hatt litt mer plass nå kjenner vi :)
Akkurat samme her ;) Dette med plass får heller gå seg til, vi har jo to soverom, så da blir det ett for de voksne og (etterhvert) ett for barna :)
 
Last edited:
Vi eier leilighet i en firemannsbolig i et rolig område midt i byen, ca 100 m2 tenker jeg :) Deler hage med de over, men den er stor og fin og vi er gode venner med naboene, så det er helt topp! :D Vi har nettopp utvidet for at vi kan få både et barn og to uten å flytte, men jeg personlig vil nok alltid drømme om enebolig ;)
 
Eier rekkehus i borettslag :) trives veldig godt, veldig barnevennlig og bhg 100 meter fra huset :) foreløpig er vi tre stk som bor her + lille mageboer :) ❤️
 
Leier 3-roms leiligheten, blir for lite da vi har ei på 8 fra før av.
Planen er å få kjøpt hus ila neste år :)
 
Vi leier en bitteliten leilighet på Sagene i Oslo.. Vi er på boligjakt om dagen, men markedet i Oslo er så sinnsykt vanskelig å komme inn i om dagen, så med mindre vi er veldig heldige må vi nok bo ganske trangt den første tiden..
 
Tomannsbolig vi eier - bor landlig til med gård og sjø i gåavstand:)
 
Vi leier en leilighet med to soverom i Umeå (samboeren min er svensk). Her blir vi boende også med nr. 2 til vi finner drømmeplassen vår - et lite torp med en gammel Västerbottengård. Leiemarkedet her i byen er sinnsykt, så og si all utleie går gjennom bostadsforeninger og ventetidene er så lange at foreldre setter ungene sine i kø når de er 13-14 år gamle! I den bydelen vi bor er ventetiden på en leilighet med tre soverom 8 år! Vi fikk leie denne i 3 år da hun som leier den til vanlig skal bo et annet sted i en treårsperiode. Bare flaks.

Men å flytte hjem til Norge står også høyt på ønskelista ;)
 
Vi eier og driver melkebruk på landet, så enebolig her
 
vi har en romslig to-roms leilighet i i 4. etg (uten heis). Har sett litt på tre-roms, men markedet i oslo er hett om dagen. Vi får se om vi blir boende et år til.
 
Back
Topp