Hvordan blir pappaen klar for babylivet?

M

Moderator Amalie

Guest
Leser han på nett/bøker o.l. eller får han gode råd og tips fra familie/venner? Kanskje han ikke er førstegangspappa og har derfor gode erfaringer med babylivet fra før? :)
 
Ser at denne ligger i terminklubben for september 17, men følte for å svare selv om termin er i februar 18 [emoji28] samboeren min har lastet ned appen preglife for å følge med sammen med meg, han har sin egne svangerskapsbok (som han selv ville ha [emoji23]) og ser videoer/leser mye om graviditet, hva kroppen min går gjennom osv. Han er veldig søt som gjør slikt [emoji173]️ vi er begge førstegangsgravide (sånn sett bort fra sa osv)
 
gjorde vel ikke noe spesielt. Er pappa til ei på snart 5, og det gikk helt knirkefritt (utenom om natten da... )
Og så venter vi på nr.2 nå, og det tar han med knusende med ro.
 
Han ble aldri klar for det før babyen var født. Siden da har han vært verdens beste pappa! Men han kan ikke skryte på seg at han er så veldig delaktig i svangerskapene;)
 
Han har erfaring fra før med gutten våres på 3,5 år. Han hadde ikke behov for å forberede seg så veldig første gangen heller. Han tok papparollen på strak arm.
 
Back
Topp