Hvor tilbringes sommerferien 2018?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Her blir det en liten uke i Danmark slutten av juni før magen skal slappe av siste ukene før termin hjemme og på båten i oslofjorden.

Hvor tilbringes din sommerferie? :)
 
I år har vi leid feriehus i Danmark sammen med ett annet vennepar med barn på samme alder som våres :)
 
Danmark med foreldrene mine, femåring og baby[emoji4] ei uke i feriehus. Ellers skal vi bare være hjemme.
 
Vi blir nok mest hjemme i år, i påvente av den lille som kommer i slutten av sommerferien:)
 
Kun i Norge tipper jeg :D
Mannen får sein ferie, og vi venter en liten til i juni :D
Regner med vi enten får besøk av hans side, eller drar til noen av dem når han har fått fri. Før han får ferie blir det nok noen turer på hytta til foreldrene mine, og dagsturer på åpne gårder osv med de små i helger :)
 
Hjemme for det meste. Termin i juni og bryllup i juli så vi har litt å henge fingrene i. :p Mulig vi reiser en tur nordover på sensommeren, må se an hvordan det blir når lille kommer til. :)
 
Hjemme og på hytten. Tur til Mallorca i september, og kanskje en uke til en eller annen plass. [emoji4]
 
Mallorca :)
 
3 deilige uker i Spania :D
 
På hytten i Hardanger. Og muligens noe telttur i kristiansand
 
Hytta til foreldrene mine i Drøbak og mulig en langhelg i Gøteborg. Og om to dager drar vi en uke til Kreta :)
 
Back
Topp