Hvor tidlig kjente dere liv?

Bkno1727182

Blir kjent med forumet
Er jeg overtroisk når jeg tror jeg kjente liv i uke 11? Både i går å i dag var det akkurat som en fisk så sprella i magen.. syntes dette var utrolig tidlig, med første mann begynte jeg å merke det i uke 16 ca. Men da viste jeg jo heller ikke hva jeg skulle kjenne
 
Kjente første gang når jeg var 14+4 :) første baby her i huset:)
Kan jo være det var baby - kanskje du il og med er lengre på vei en du trodde?:)
 
Kjente ikke liv før 17-18ish første gang og 15-16ish andre gang :)
 
Førstegangs, kjente første gang i uke 15:)
 
Uke 13 med første og uke 11 med denne bolla [emoji274] De lærde strides om hvorvidt det er mulig men jeg kjenner da kroppen min best. Noen er mer sensitive for å kjenne slikt enn andre, har dessuten hatt morkake på bakre vegg begge gangene og livmor har ligget forovervendt, det er visst faktorer som kan spille inn, etter hva jeg har skjønt.
 
Med første i uke 20, og med andre i uke 18,tror jeg :)
 
19+1 med første
15+1 med andre.
Tydelige spark flere ganger om dagen.

Kjente forøvrig mange spark/dunking langt nede i magen i uke 11 med nr.2, veldig tydelig, men tror ikke det var spark da det tok en mnd før jeg kjente noe igjen.
 
I uke 20. Hadde morkaken på fremre vegg så tok enda noen uker før jeg kjente det jevnlig :)
 
Med første uke 13 ca. Mannen kjente tydelige spark utenpå i uke 15. Med andre var morkaken foran. Da kjente både jeg og mannen i uke 17 :)
 
Fullt mulig.
Bare å nyte at du har vært så heldig. Har kjent før fullgåtte 10 uker selv og fått støtte fra jordmødre og leger på at det er mulig selv om det er sjeldent
 
Uke 15/16 med første.
Uke 12 med andre.
Morkaka foran begge gangene.
 
Back
Topp