Hvor tidlig kan man ta en test??

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Hvor tidlig kan man teste seg? Prøvde en gang ti dager før, den var selvfølgelig negativ. Må man vente helt til mensen skulle kommi, eller kan man ta det noen dager før, evt hvor lenge før. ?Noen som har fått negativ test 8-10 dager før, som alikevel var gravid??
 
For å være helt sikker på riktig resultat skal man vente til man skal ha mensen. Noen tester kan du ta den dagen du skal ha mensen. LYKKE TIL!
 
Hei, forstår frustrasjonen, er i samme situasjon, tok 3 negative tester forrige periode.kjipt og alt for dyrt.. Har du merket noen symptomer alt da? Jeg har litt ømme bryster og noe murring i underlivet iblant... Men lykke til[;)] håper det har klaffet. [:)]
 
jeg har veldig ømme brustvorter, og skikkelig mensenmurring i magen. Så jeg går rundt å tror jeg skal ha mensen hele tiden. Føles sånn, men har vært sånn en uke nå.... Litt rart om jeg skulle bli gravid på første forsøk kanskje...
 
Ikke lett å si. Kan jo gå på første forsøk å... Jeg har allerede bestilt gravtester på testselv.no er mye billigere der. I dag hadde jeg veldig mensmurring i magen. Masse lykke til[;)]
 
Hei! Må bare si at jeg testet for nyskjerrighet 3 dager før mensen, og da var det en utrolig svak strek. Så testet jeg natten til ventet mens, og da var den mye sterkere positiv. Begynte å merke sånne mensenmurringer og svak kvalme dagen før mens..
 
Du bør nok vente til ca da du venter menustasjonen. Da skal det snart vises. Det tar litt tid før kroppen begynner å produsere såpass mye hcg så det vises.
Du vet at det er billigere å kjøpe graviditetstester og andre tester på "testselv.no"... Bare et tips, for man bruker gjerne mange tester i spenningen...:) I hvertfall gjorde jeg det.

Lykke til da:)

Klem
 
Når kan jeg teste når jeg ikke har regelmessig syklus? Egentlig skal mensen komme 11 juni men det kan gå to uker over tida for tiden pga p-pillene.

Er dette tegn på at jeg er gravid?
- Bare ømme brystvorter, ikke øm over hele brystet akkurat
- "mensmurring imagen iblant
- Blodårer på magen er blitt mer synlig og større
- Bleik
-Trøtt og slapp
 
De første tegnene til mine svangerskap har vært: Trøtt, sliten, mensenmurringer, lett irritert. Lykke til!
 
Bedre lykke neste gang!! [;)] Bare å stå på...
Jeg tok en test i dag,negativ.kan være litt tidlig,men jeg regner med å få mensen om en stund.. Lei av at kroppen skal gi falske symptomer.
 
Back
Topp