Hvor store er de små nå?

På torsdag var han 6810 og 64 cm. Bli 6mnd i morgen
 
6 måneder i går, og veide 9 kg og var 70,5 cm for halvannen uke siden, mistenker at han er en stor gutt. Men vekten er perfekt i forhold til høyden, og han er ikke veldig lubben, bare lang og stor :)
 
Her var han 6910kg på kontroll i dag, 6 mnd i morgen :) De følger hverandre våre to ;) Lille A er litt lengre bare, 68 cm nå.

Hehe, gøy at de følger hverandre så godt :) Strekt seg bra på lengden din lille A nå da. Hvor stor var han da han ble født?
 
Han var 50cm ved fødsel, så han er blitt ganske lang :)

50 her også, så da har han din strekt seg noe raskere ja.

Off topic her, men var på besøk hos enn venninne i dag som har en datter som er nøyaktig 2 mnd yngre enn min gutt.
Min gutt er 10 gram tyngre og 0,5 cm lengre nå. Gøy å rart og se at de er så jevne.
 
Last edited:
50 her også, så da har han din strekt seg noe raskere ja.

Off topic her, men var på besøk hos enn venninne i dag som har en datter som er nøyaktig 2 mnd yngre enn min gutt.
Min gutt er 10 gram tyngre og 0,5 cm lengre nå. Gøy og rart og se at de er så jevne.
Oi, helt likt da! Det er ganske stor forskjell på disse små altså, men mye jevner seg jo ut etter det første året :)
 
Vi hadde kontroll på onsdag igjen og det skjer ting :) 6,5 måned og hadde kommet seg opp på 6620g og 63cm.
 
Back
Topp