Hvor stor er babyen nå?

Her er lille 6 uker i dag, er enda en uke før vi skal på 6 ukerskontrollen, sååå spent!! Grovmålene vi har gjort hjemme tilsier at han er minst 60 cm og 6 kg, men jeg håper d ikke stemmer:p Synes d høres ALT for mye ut, haha! Skal dog sies at han har ikke veldig lenge igjen på klærne i str.62... (han var 51 cm og 3450 g ved fødsel)
godt det er flere med "store" barn:p jenta mi er 7 uker er 5.6kg og rundt 60 cm. 62 begynner å bli smått! Syns de vokser så aaaalt for fort!:p
 
Gutten var 3600 ved fødsel og var 4810 på 6-ukerskontrollen i går. Vi har såvidt begynt å bruke litt av de minste 62-bodyene. Fått endel fint i 62 i gaver som jeg gleder meg å begynne å bruke :)
 
Min var 4155 ved fødsel, og er 1 mnd+1 dag i dag, og veier 4950
 
godt det er flere med "store" barn:p jenta mi er 7 uker er 5.6kg og rundt 60 cm. 62 begynner å bli smått! Syns de vokser så aaaalt for fort!:p

Ååh, nå ble jeg glad:p Helt sykt hvor fort d går, tok en "kontrollmåling" her om dagen...han er nok passert 6 kg ja, og vel så d:eek: ;) 62 er knapt nå, må nok starte på 68 i løpet av en uke tenker jeg...trodde virkelig jeg skulle få brukt klærne LITT lengre enn dette, men satser på d flater litt ut etterhvert:)
 
Lillebror var 3465 da han ble født, veide han i går 1 mnd gammel og var da 3715.
 
16 dager på fredag og veide 3420 g da. Nyfødt veide han 3190 g :)
 
3680 ved fødsel, gikk ned til 3404, og nå er hun 2+6 gammel og veier 4300 ❤️❤️
 
2690g ved fødsel, 7 uker gammel i dag og veier 4475g :)
 
Ved fødsel: 3000g og 46cm
5+3 uker gammel: 3765g og 53 cm ❤️ vi er fortsatt på strl 50 og gleder meg virkelig til å ta i bruk noen nye klær snart, trodde strl 56 skulle begynne å bli lite innen nå, men så feil kan man ta!
 
Last edited:
5+3 uker gammel: 3765g og 53 cm ❤️ vi er fortsatt på strl 50 og gleder meg virkelig til å ta i bruk noen nye klær snart, trodde strl 56 skulle begynne å bli lite innen nå, men så feil kan man ta!
Her er lille 5+3 og begynte på str 56 i går:p Bodyer er fremdeles for store, men sparkebukser kan brukes:D
 
  • Liker
Reactions: VHN
Her er lille 5+3 og begynte på str 56 i går:p Bodyer er fremdeles for store, men sparkebukser kan brukes:D
Prøvde noen klær i strl 56 idag, både bodyer og bukser, hun druknet i det :eek: :( begynner å bli lei klærne nå, spesielt ettersom hun ikke har så mye i 50 :(
 
Var 3,4 når hun ble født, nå er hun 5 uker og veier 4,3 :) Flytter ut av de fleste str 50 og inn i 56 nå :)
 
Back
Topp