Hvor sover barna i barnehagen?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Inne i vogn
 
I første bhg sov de ute i vogn, under tak. Den han går i nå er det vognrom inne, hvor de kan regulere temperaturen
 
Ute under tak. De prøvde å spørre om yngste kunne sove inne mot slutten av sovetiden, men mine unger har aldri sovnet andre steder enn i vognen på dagen. Og dessuten ønsker jeg at hun ligger ute i frisk luft mtp smitte. Soving inne ligger de gjerne på et lite rom og puster og hoster i luft som blir ganske tett etter en times tid.
 
Nå for tiden sover hun i vogn inne igjen. Hadde en periode hvor hun sov i seng. Eldste sov kun i seng.
 
I første tiden sov min sønn i vogn ute i barnehagen men etterhvert som han ble større, så begynte han å sove inne i barnehagen. Han sover forsatt litt og da sover han inne. Regner med at det samme skjer med hans lillesøster når hun skal begynne i barnehagen.
 
Ute i vogn under tak/vognskur. I gangen om det er veldig kaldt.
 
Ute i vogn evt i vognboden ved ekstremt dårlig vær eller fryktelig kaldt.
 
Her er det valgfritt. De som er vant til å sove ute i vogn gjør det, og de som foretrekker å sove inne i seng gjør det [emoji4] Dersom det er veldig kaldt ute setter de vognene i en gang.
 
Mi sover i vogn i vognskur. Noen sover også inne på madrass [emoji5]
 
Min sover ute, fordi jeg har bestemt det, resten sover inne i vogn[emoji848]
 
Ute i vogn. Nå pusser de opp utearealet i bhg hvor de bl.a lager ett soveskur for de som sover
 
Back
Topp