Hvor skal mai-damene føde?

Trondheim (samme som med nr 1, så jeg vet st Olavs er fint :)
 
Enten Trondheim eller Levanger. Levanger har lystgass noe ikke Trondheim har, så jeg er veldig usikker. Jeg har aldri vært gravid eller født før så jeg får vel høre andres erfaringer :)
 
Her blir det mest sannsynlig Ullevål :) Har litt lyst til å søke meg til ABC-klinikken. Synes det virker så fint der, men litt skummelt også, særlig når man aldri har gjort dette før.. :) Noen som har erfaringer derfra?
 
Veldig usikker - noen Oslo-folk her som kan gi råd? Fødte på riksen sist, var superfornøyd. Men jeg orker ikke dobbeltrom på barsel... Ullevål er sikkert fint, bare veldig skeptisk til at det er så hektisk der. Har egentlig litt lyst å føde på Bærum selv om jeg bor i Oslo, men er usikker siden de ikke har barnelege. Hmm...
 
Veldig usikker - noen Oslo-folk her som kan gi råd? Fødte på riksen sist, var superfornøyd. Men jeg orker ikke dobbeltrom på barsel... Ullevål er sikkert fint, bare veldig skeptisk til at det er så hektisk der. Har egentlig litt lyst å føde på Bærum selv om jeg bor i Oslo, men er usikker siden de ikke har barnelege. Hmm...
Har født 2 ganger på Bærum, veldig fornøyd. Men må dele rom der også da. De har vell barnelege tilgjengelig, bare ikke barneavdeling?
 
Her blir det mest sannsynlig Ullevål :) Har litt lyst til å søke meg til ABC-klinikken. Synes det virker så fint der, men litt skummelt også, særlig når man aldri har gjort dette før.. :) Noen som har erfaringer derfra?
Jeg fødte på Ullevål uten medisinsk smertestillende, men ikke på ABC. Hvis det går bra denne gangen er planen å søke på ABC for best mulig hjelp uten smertestillende.
 
Jeg fødte på Ullevål uten medisinsk smertestillende, men ikke på ABC. Hvis det går bra denne gangen er planen å søke på ABC for best mulig hjelp uten smertestillende.
Så spennende moccamint! Det vil si at du var godt fornøyd med Ullevål, eller? :)
 
Jeg var fornøyd med Trondheim sist :)

Det er fint å høre :)
Jeg har veldig lyst å dra til Trondheim, men hvis det er rush med fødsler, så tror jeg Levanger er et bedre alternativ siden det ikke er så mange som velger Levanger som fødested. Jeg tror da at oppfølgingen dermed blir bedre også.
Har heldigvis god tid til å tenke :)
 
Back
Topp