Hvor ofte vasker dere og støvsuger?

  • Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet
Støvsuger nesten daglig med robotstøvsuger, men vasker så og så aldri gulvet [emoji85] vasker bort gulpeflekker og matsøl, da.
 
Støvsuger 1-2 ganger i uka. Vasker gulvet minst 1 gang i måneden, blir gjerne annenhver uke :)
 
Vaskedama kommer hver tirsdag[emoji28] og jeg støvsuger litt innimellom ved behov.
 
Tørker støv, støvsuger og vasker gulv hver helg :)
 
Husvask hver søndag. Vasker ikke alle gulv, da, men alltid på kjøkkenet, badene og i gangen. Det er grenser for hvor mye vi klarer skitne til stuegulvet så lenge vi bare er voksne. Når Bolla kommer blir det vel litt mer sikkel og mat på gulvet, tenker jeg...
 
Før vaska jeg hver fredag, nå vasker jeg når jeg har tid og det trengs. Vasker ikke om jeg har tid og det ikket trengs, men ikke alltid jeg har tid når det trengs :p
 
Støvsuger ofte (røytehund), mopper cirka hver dag, og vasker minst 1 gang for uken. Innimellom dras det kun over og andre ganger "ordentlig" vask. Vasker dog sjeldent gulvene, kun mopping eller støvsuging.
 
Vaskehjelp hver 14 dag. Støvsuger oftere da, spesielt sofa og kjøkkengulv blir fort ekkelt. Har fått en Ergorapido og det er kjempegreit å slippe å dra frem den store støvsugeren for småting. Er ellers utrolig dårlige på vasking ;) derav vaskehjelpen
 
Støvsuger/vasker en gang i uka. Må vel frem med støvsugeren litt oftere når baby blir såpass stor at hun skal kravle rundt på gulvet siden vi har både hund og katt
 
Støvsuger en runde hver dag. Skulle vasket oftere.
 
Støvsuger to-tre ganger i uka, men med hund og katt blir det oftere med baby i hus. Hunden er bare i gangen og på kjøkkenet da, men vi drar med oss hårene inn i stua likevel..
 
Ved behov. Burde sikkert gjort det litt oftere[emoji28]
 
Vasker på torsdager, da er alt klart til helg :)

Men tørker støv å sånt viss man ser det :)
 
Søndager fast[emoji1305]
 
Støvsuger hver dag pga vi har hund. Og vasker gulvet minst 4 ganger i uka. 1 eller 2 ganger skikkelig, 2 ganger minst med engangsmopp også pga hunden :hilarious:
 
Har jeg "bøss på gulvet" angst. Støvsuger hver dag. Noen ganger flere ganger om dagen. Vasker gulv ved behov
 
Back
Topp