Hvor ofte er fisk på menyen?

Jeg og samboer spiser ikke kjøtt, men spiser fisk da.. så blir mange fiskemiddager! Håper vi klarer å holde på det etter baby kommer også [emoji5]

Ca en gang i uka for barnas skyld[emoji4] jeg liker ikke fisk..

Hørtes spennende ut med fiskepai! Har du oppskrift på denne? :)
Det har jeg vettu :)

d8d7e38925159ac5198b156143a786d9.jpg
d9065e2124853f8396c55cfcbc0928d5.jpg

Før graviditeten åt vi det kanskje en gang i uka om vi var heldige.. Nå har vi det minst to ganger i uka :) Er veldig bevisst på hva jeg spiser etter jeg ble gravid :D

Spiser fisk 2 ganger i uka :) gjerne tirsdag og torsdag. Går mest i laks og torsk.

Fisk tirsdag og torsdag. Ren fisk- laks, torsk, sei, steinbit. Ungene elsker det. I tillegg spiser de mye makrell i tomat på skivene.

To-tre ganger i uka og ungene spiser det samme som oss. Vi spiser mye torsk, både kokt, stekt eller bakt i ovn. Laks og sei går mye igjen, og av og til stekt makrell med agurksalat. Steinbit bruker vi også, og kveite. Breiflabb er lørdagssnadder. Vi tilbereder ofte fisk og grønnsaker i ovnen, eller vi lager gratenger, burger, fiskepinner, suppe o.l.

Ellers spiser vi også fiskekaker og fiskeboller innimellom.

Altfor sjelden, kanskje en gang i måneden. Sønnen vår får middagsglass innimellom, så vi prøver at han får litt oftere, men er for sjelden på han og. Jeg liker ikke fisk dessverre, men prøver at mannen og sønn spiser det når jeg er borte feks.

Altfor sjelden, kanskje en gang i måneden. Sønnen vår får middagsglass innimellom, så vi prøver at han får litt oftere, men er for sjelden på han og. Jeg liker ikke fisk dessverre, men prøver at mannen og sønn spiser det når jeg er borte feks.
Det går vel mest i fiskegrateng på guttane forresten.

Ikke veldig ofte nei, og da oftest fiskekaker eller fiskepinner

2-3 ganger i året, kanskje og da er det fiskekaker i brun saus eller fiskeboller stort sett.

Back
Topp