Hvor negativ må testen være etter medisinsk abort?

MorT

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Nærmer seg fire uker siden medisinsk abort etter MA. Fikk beskjed om ta kontakt med sykehuset igjen hvis testen fortsatt er positiv etter fire uker. I dag har jeg såvidt antydning til en veldig svak strek på strimmeltesten. Er det ok? Skal man ta kontakt med sykehuset hvis den knapt nok er synlig når det har gått fire uker?
 

Vedlegg

  • IMG_4711.jpeg
    IMG_4711.jpeg
    231,2 KB · Visninger: 44
Nærmer seg fire uker siden medisinsk abort etter MA. Fikk beskjed om ta kontakt med sykehuset igjen hvis testen fortsatt er positiv etter fire uker. I dag har jeg såvidt antydning til en veldig svak strek på strimmeltesten. Er det ok? Skal man ta kontakt med sykehuset hvis den knapt nok er synlig når det har gått fire uker?
Vil tro den streken forsvinner ila et par dager egentlig ☺️ så jeg ville bare tatt det med ro å sett an
 
Nærmer seg fire uker siden medisinsk abort etter MA. Fikk beskjed om ta kontakt med sykehuset igjen hvis testen fortsatt er positiv etter fire uker. I dag har jeg såvidt antydning til en veldig svak strek på strimmeltesten. Er det ok? Skal man ta kontakt med sykehuset hvis den knapt nok er synlig når det har gått fire uker?
Min strek på makesure var sterkere enn din 4 uker etter, og samme dag fikk jeg <5 i HCG på blodprøve hos legen :love017 Tror makesure er ganske sensitive, og regner med at streken din forsvinner fort!
 
Hadde ca, samme strek fire uker etter. Den var borte 3 dager senere og mensen kom to dager etter det igjen. Tror godt du kan avvente litt.
 
Det skader ikke å ringe hvis man er usikker eller bekymret. Jeg har fortsatt bittelitt skimtestrek selv etter TR, tror at så lenge man får TR og har eggløsning kan kroppen ordne i det selv - ser det synker men utrolig treigt.
 
Nærmer seg fire uker siden medisinsk abort etter MA. Fikk beskjed om ta kontakt med sykehuset igjen hvis testen fortsatt er positiv etter fire uker. I dag har jeg såvidt antydning til en veldig svak strek på strimmeltesten. Er det ok? Skal man ta kontakt med sykehuset hvis den knapt nok er synlig når det har gått fire uker?
Min var sånn etter 2 uker så vi begynte prøvingen vi og det klaffa . Synes den så grei ut , men ring å hør . Håper det normaliserer seg .
 
Back
Topp