Hvor mye vil Dere betale for en barnevogn?

Jeg har også en Emmajunga Edge som vi kjøpte til førstemann. Veldig fornøyd! Den passer godt til vårt bruk i skog og mark pga godt understell. Litt stor å bruke på buss/ trikk, men det bruker vi ikke så ofte. Har stor nok plass i bilen. I barnehagen så bruker vi en mer rimelig vogn med tre hjul. Den dekker godt for lyset og har nok plass til å sove.
 
Skal ha emmaljunga edge duo i grå,men om jeg finner den brukt i god stand kjøper vi det. Hvis ikke blir det å bruke 10.000 ca. Som den koster
 
Ny vogn er så utrolig dyrt hvis man vil ha et "kjent" og bra merke! :arghh: Vi ønsket å gi minst mulig samtidig som den fylte kravene våre, så Finn.no var stedet. Vår største utfordring var å finne en vogn som var både vendbar og hadde svinghjul, men valget falt til slutt på Brio smile, og vi er sååå fornøyde. :cat: Bruker den fortsatt til sønnen vår på 14 mnd. Vi fant en 2014-modell til 2200 kr - et skikkelig røverkjøp! Anbefaler denne vognen på det varmeste. Min viktigste erfaring er å ikke undervurdere viktigheten av å kunne vende sittedelen.
 
Vi kjøpte TFK joggster twist til storebror som nå er 18 mnd, og kommer til å bruke den igjen. Totalsum på vogna med bag, regntrekk til bag og sittedel, koppholder o.l ble ca 10.000kr. Jeg vil gjerne ha ei finere vogn, men tenker mest på funksjon og der er det ingen andre vogner som er i nærheten ifølge meg.
 
Back
Topp