Hvor mye vekt tapte du rett etter fødselen?

Gikk opp ca 18 kg under svangerskapet, gikk ned ca. 7 etter fødsel og de to første dagene og har gått ned ytterligere 5 siden jeg kom hjem. men fremdeles gode 6 kg til før jeg er fornøyd... men det bør gå seg til med ammingen og turgåing (når været begynner å samarbeide igjen :p) tenker jeg.
 
Veide meg hos fastlegen to timer før fødselen, og var da 91 kg og no, to uker senere veier eg 76.. :)
 
Veide meg ikke på sjukehuset, men la på meg 9 kg under svangerskapet, og har gått ned 17kg hittil, straks fire uker siden keisersnittet :)
 
Jeg trodde vekten hadde stoppet på 87 (23 kg opp), men siden barnet var 4 kg og jeg mistet 1,3 liter blod så henger det ikke helt i hop at vekten var 85 3 dager etter fødsel :dontknow
Har fremdeles vann i kroppen, så blir spennende å se hvordan vekten blir når vannet slipper taket. Mener det tok noen uker med de andre før vannet begynte å forsvinne.
 
Jeg trodde vekten hadde stoppet på 87 (23 kg opp), men siden barnet var 4 kg og jeg mistet 1,3 liter blod så henger det ikke helt i hop at vekten var 85 3 dager etter fødsel :dontknow
Har fremdeles vann i kroppen, så blir spennende å se hvordan vekten blir når vannet slipper taket. Mener det tok noen uker med de andre før vannet begynte å forsvinne.

Jeg fikk vann i kroppen etter fødselen. Hadde ikke i hele svangerskapet,bortsett fra etter jeg ble satt igang.

I går fikk jeg reparert (les byttet batteri) vekta. Ser jeg har gått ned de 7 kiloene jeg la på meg :)
 
Jeg veide meg ikke med en gang, men gikk på vekta i dag. 11 dager etter fødsel og har gått ned ca 10 kg. Er tilbake der jeg var før graviditeten.
 
Vekt før gravid: 61
Vekt like før fødsel 79
Vekt 4 dager etter fødsel: 69
 
Opp 25kg og ned 10kg etter fødsel, jobber med det resterende.
 
Back
Topp