Hvor mye skal til for at du ringer føden?

..christine..

Forumet er livet
VIP
Snøfnuggene 2018
Når jeg kjørte til jobb idag så startet det jeg trodde var magevondt. Magevondten fortsatte, og jeg ble mer oppmerksom på den. Den kom og gikk.
Har dog aldri hatt en vond kynner tidligere i mine 3 svangerskap.
Hadde sex i gårkveld kl 23. Men sex har jeg ikke reagert noe på tidligere(vi har ofte).
Dersom det skulle være rier, ville ikke utflod/blod eller noe annet forandre seg også?
Kjenner heldigvis liv fra lille.

Hvordan er det med mensen smerter nå så sent i svangerskapet. Er det ok? Eller skal det også sjekkes ut?
27+6 idag.

(kan legge til at det så ut som en bit fra slimproppen gikk for 2 dager siden)
 
Jeg hadde ringt å snakket med de! Ligger på sykehuset nå, og her sa de at du ikke skal ha noe særlig med mensensmerter, det kan være modningssmerter. Bedre med en telefon/sjekk for lite enn for mye tenker jeg. [emoji4]
 
Enig med hun over her! Snakk med de, de er til for å hjelpe :) Vil de ha deg inn, er jo det greit. Om ikke, har du i alle fall spurt.
 
Jeg hadde ringt å snakket med de! Ligger på sykehuset nå, og her sa de at du ikke skal ha noe særlig med mensensmerter, det kan være modningssmerter. Bedre med en telefon/sjekk for lite enn for mye tenker jeg. [emoji4]
Enig med hun over her! Snakk med de, de er til for å hjelpe :) Vil de ha deg inn, er jo det greit. Om ikke, har du i alle fall spurt.

Takk for svar. Dersom de ikke er gitt seg til kl 10 ringer jeg å hører.
 
Hvordan går det ?
 
Hvordan har det gått?
Jeg får litt mens-murringer om kveldene... ikke nok til at jeg uroer meg, men nå blir jeg jo litt stressa på det.
 
Hvordan har det gått?
Jeg får litt mens-murringer om kveldene... ikke nok til at jeg uroer meg, men nå blir jeg jo litt stressa på det.

Jeg har det også av og til men det gir seg med én gang jeg setter meg ned/legger meg ned/slapper av. Jeg nevnte det for legen og hun sa at så lenge det gjør det er det ingen fare.
 
Jeg har det også av og til men det gir seg med én gang jeg setter meg ned/legger meg ned/slapper av. Jeg nevnte det for legen og hun sa at så lenge det gjør det er det ingen fare.

Jeg har også nevnt mensmurringene for legen (på sykehuset). De sa at hvis det blir værre eller jeg får mer vondt forran (pga livmorhalsen), skulle jeg ta kontakt. I dag er det en del tyngdefølelse forran, men hvis jeg ligger en stund går det over igjen. Skulle ønske jeg hadde "doctor on demand" som bare kom og sjekka meg av og til [emoji1]
 
Jeg har også nevnt mensmurringene for legen (på sykehuset). De sa at hvis det blir værre eller jeg får mer vondt forran (pga livmorhalsen), skulle jeg ta kontakt. I dag er det en del tyngdefølelse forran, men hvis jeg ligger en stund går det over igjen. Skulle ønske jeg hadde "doctor on demand" som bare kom og sjekka meg av og til [emoji1]

Samme her. Jeg var hos jordmor i går og hun mente at hun lå i hodeleie. Kanskje hodet driver og fester seg eller noe? Kan man kjenne det?

Samme her :wideyed: Det er jo så vanskelig.
 
Gikk heldigvis fint. Kjempe glad jeg faktisk ringte.
Livmorhalsen var fortsatt lang. Riene dabba heldigvis av mens jeg var der. Fikk lov å dra hjem med beskjed om ro nå de første dagene. Også måtte jeg selvfølgelig rett ned igjen dersom det økte på igjen.

Kjempe fornøyd med oppfølgingen[emoji173]️

Fikk beskjed om at noen kjenner mens smerter sammen med sammentrekninger. Og da kan det være veldig vanskelig å vite om det er rier eller kynnere. Jeg har aldri hatt en vond kynner. Derfor valgte jeg å ringe opp. Og det sa dem var det helt rette å gjøre.
I mitt tilfelle fortsatte riene fortsatt om jeg la meg ned, og endret stilling. Det gjør visstnok ikke kynnere[emoji4]
 
Samme her. Jeg var hos jordmor i går og hun mente at hun lå i hodeleie. Kanskje hodet driver og fester seg eller noe? Kan man kjenne det?

Samme her :wideyed: Det er jo så vanskelig.

Jeg har aldri kjent når mine har fasta seg.

Og jentungen nå sitter i sete, og sparker i livmorhalsen[emoji12] derfor føler jeg såpass mye nedpress.
Litt artig for når hun målte livmorhalsen så såg en tydelig en fot som prøvde å grave seg ned der[emoji23][emoji23]
 
Samme her. Jeg var hos jordmor i går og hun mente at hun lå i hodeleie. Kanskje hodet driver og fester seg eller noe? Kan man kjenne det?

Samme her :wideyed: Det er jo så vanskelig.

Aner ikke. Sist de sjekka lå nederste med rumpa ned i bekkenet, så kanskje derfor? Vanskelig...
 
Back
Topp