Hvor mye har dere gått opp i vekt?

Jeg var noe undervektig pga cohns sykdom, 55 kg og 169cm da jeg ble gravid, men jeg og snuppa mi veide tilsammen 84 kg. Altså nesten 30kg. Det forsvant relativt fort de første månedene og er pr.idag 56 kg

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Gikk opp totalt 6 kg. Er veldig spent på neste svskap
 
Gikk opp 20-25:-( Har fått dem av da.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Tok det lang tid for deg? Og hvordan var svangerskapet for deg de to siste mnd?

Jeg er i uke 31 nå, har gått opp 20 kg - ekstremt tungt nå, og med bekkenløsning så kjennes det helt forferdelig. Orker liksom ikke mye enn å gå hjemme :(


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gjekk opp 10 kg første gang, 12 kg andre gang:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
uke 22 og gått opp 6 kg. Vekten min variere mye i løpet av et døgn, avhengig av når jeg veier meg, om jeg har spist, vært på do osv :) Jeg kan svinge opp og ned med mer enn 1 kilo i døgnet, men det gjorde jeg også før jeg ble gravid. De første 2-3 mnd gikk jeg ned et par kilo pga kvalme, før jeg begynte å gå opp i vekt igjen :)
 
Jeg er i 13.uke nå of har gått fra ca 78 til 79,2. Tror det er veldig normalt at man varierer litt, men det bør nok helst gå oppover fra nå har jeg forstått. Hvis man ikke er mye dårlig da, da kan det nok variere mer. Har også hørt at noen legger på seg første tre mnd, mens andre tar av. Men at det går oppover fra 3mnd og videre


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg la på meg 16 kg. Akkurat passe etter min mening xD


Tutdelafrut
Lillegull 070414 :D
 
Nå er jeg 28 uker på vei, og har lagt på meg mellom 10-12 kg (varierer en del i vekt gjennom døgnet) :)
 
Back
Topp