Hvor mange vet ikke kjønnet på lille?

Spinam

Glad i forumet
Julegavene 2019
Er det flere her som meg som har valgt å ikke vite kjønn på lille i magen? :)
 
Vi vet ikke :) Syns det er vanskelig å handle, som du sier. Alt er enten blått eller rosa :/ Men noe nøytralt er det jo å få tak i, og når bøllefrøet kommer, så regner jeg med at det hagler inn med rosa eller blått læll :p
 
Jeg er aaltfor utålmodig men det må være veldig spennende! :) Har dere noen magefølelse, da?
 
Syns du det er vanskelig å handle inn utsyr da? Jeg syns det er mye kjønnsbestemt der ute :confused:

Jepp, og kjempesnedig! Masse penger spart! Har kjøpt et rosa ullsett og et blått. Og et par sokker :-D Hihi :-D
Synes at mye av det såkalte nøytrale, også heller imot hvert enkelt kjønn faktisk. Mulig jeg er kresen
 
Vi skal ikke vite kjønn [emoji4] kjøpte en del nøytrale babyklær når jeg var i Dublin på helgetur. Skal til London nå i oktober så håper å finne litt klær der også.
 
Ville egentlig ikke vite, men om vi kunne se det selv på 3D så var det greit. Så raskt det blir en gutt [emoji170] Så frem til uke 28 visste vi det ikke.
 
Jeg er aaltfor utålmodig men det må være veldig spennende! :) Har dere noen magefølelse, da?

Vi går å kaller lille for han hele tiden. Magefølelsen sier gutt én dag og jente en annen :happy3
 
Ville egentlig ikke vite, men om vi kunne se det selv på 3D så var det greit. Så raskt det blir en gutt [emoji170] Så frem til uke 28 visste vi det ikke.

Vi har vurdert 3d ultralyd vi også, men har vært redd for at det skal avsløre kjønnet så det har egentlig blitt med tanken.
 
Vi tok 3D på ultralydklinikken. Han spurte oss først om vi ønsket å se. For om vi ikke gjorde det så holdt han seg unna den regionen [emoji16] Så tror ikke det vil være noe problem om dere ønsker å ikke vite [emoji106]
 
Jeg er aaltfor utålmodig men det må være veldig spennende! :) Har dere noen magefølelse, da?
Jeg er helt sikker på at det blir en gutt, sier "han" hele tiden. Nå må jeg innstille meg på at jeg kan ta feil, slik at jeg ikke blir "skuffet" om det blir jente[emoji23]
 
Vi tok 3D på ultralydklinikken. Han spurte oss først om vi ønsket å se. For om vi ikke gjorde det så holdt han seg unna den regionen [emoji16] Så tror ikke det vil være noe problem om dere ønsker å ikke vite [emoji106]
Samme her:) Jordmor sa i fra at "nå må dere se vekk om dere ikke vil vite", så var ikke noe problem med 3D :)
 
Så sterke dere er. Jeg var alt for nysgjerrig men samtidig så hadde jeg sett det med en gang på ordinær ul å siden lille gjemte ansiktet og heller viste villig fram utstyret som ikke var til å ta feil av. Men vurderte om jeg ville vite eller ikke denne gangen.
 
Så sterke dere er. Jeg var alt for nysgjerrig men samtidig så hadde jeg sett det med en gang på ordinær ul å siden lille gjemte ansiktet og heller viste villig fram utstyret som ikke var til å ta feil av. Men vurderte om jeg ville vite eller ikke denne gangen.

Vi måtte si i fra når vi hadde UL de første gangene, og da holdt de seg bare unna det området ;) Men du sa kanskje ikke i fra først? :)
 
Jeg sa jeg tror jeg vil vite også satte hun proben på magen og rett på utstyret så tror den hadde vært vanskelig å unngått uansett
 
Vi skulle egentlig ikke vite kjønn, men da det plutselig var to av dem bestemte vi oss for at det er mest praktisk å vite på forhånd.
 
Back
Topp