Hvor mange uker?

Lykkeligsomliten

Andre møte med forumet
:anyonetok en clearblue test for 2uker siden som det sto 2-3 på, tok en forrige uke hvor der sto 3+. Men var his legen nå på mandag og hun sa jeg kunne regne meg ut som 4+3.... har ingen mensen å gå utifra.. men siste mens begynte 19juli og varte i 2uker, da hadde jeg kobberspiral. Fjernet spialen ca 8august. HJELP! Hvor langt er jeg på vei!!?:confused:
 

Vedlegg

  • F50D925A-00EB-4C86-8F77-EAAA34DE3835.jpeg
    F50D925A-00EB-4C86-8F77-EAAA34DE3835.jpeg
    154,9 KB · Visninger: 33
Hos clearblue så viser den kun 3+ når du er over 3 uker så kan nok stemme at du er 4+3 :) Du kan jo evt bestille privat ul om et par uker for å se hvor langt du er kommet :)
 
Gratulerer med spiren :)
2-3 vil si 2-3 uker siden befruktning. 3+ vil si at du er rundt uke 5.
 
Hos clearblue så viser den kun 3+ når du er over 3 uker så kan nok stemme at du er 4+3 :) Du kan jo evt bestille privat ul om et par uker for å se hvor langt du er kommet :)
3+ på cb er 5+ på vanlig regning for svangerskapet regnes fra første dag i siste mens men cb regnet fra El som er to uker senere
 
Lurer litt på hva legen går utifra jeg da, om du ikke har en mens å gå utifra.

Hva med å spørre om henvisning til ul for å se hvor langt du er på vei. Eller bestille privat selv om du ikke får henvisning.

Om du fikk 3+ forrige uke og 2-3 uka før, så vil jeg heller tro du er rundt 6 uker enn 4 uker nå.
 
Back
Topp