Hvor mange av dere ble gravid etter 1 mnd.

Har tre barn som ble til på 1 pp og ble gravid etter 3 pp i fjor etter å tatt ut spiral . Mista i MA i sisten på april , ble gravid tidlig juni igjen , mista i september , ble kjenisk i oktober og desember også hatt et par tre til i år .
Oii hører det skjer ganske ofte
 
Oppdatering tok en graviditetstest nå, minner bare på at det er ikke gått 1 uke etter el .
Den ble negativ nå . Vi venter kanskje 6 dager til så sjekker jeg det på nytt
 
Vi prøvde ikke, var bare litt uforsiktige. Mannen har smerter uten kondom (trang forhud) så er sjeldent vi har sex uten. Tror vi prøvde oss for gøy på 2 runder rundt antatt EL 14 dager etter mens (ingen testing overhodet), og nå er han straks 11 mnd.
 
Vi prøvde ikke, var bare litt uforsiktige. Mannen har smerter uten kondom (trang forhud) så er sjeldent vi har sex uten. Tror vi prøvde oss for gøy på 2 runder rundt antatt EL 14 dager etter mens (ingen testing overhodet), og nå er han straks 11 mnd.
Så heldig du var da ! Håper æ får også en baby, skal ta en test om et par dager …
Klare ikke å vente
 
Oppdatering tok en graviditetstest nå, minner bare på at det er ikke gått 1 uke etter el .
Den ble negativ nå . Vi venter kanskje 6 dager til så sjekker jeg det på nytt

1 uke etter eggløsning er omtrent da egget fester seg, så det er uansett for tidlig ❤️

Forøvrig, siden jeg tolker det helst som om du lurer mest på om det er sannsynlig at du ble gravid; det er vel i snitt ca 20-25% sjanse for å bli gravid per forsøk, med to friske voksne.
Men, så er jo noen hyperfertile og blir gravide bare man vasker trusene sammen, mens andre bruker månedsvis, eller opp mot året, uten at noe er galt. :p

Personlig har jeg et barn som ble til mellom pillebytte, dvs satt på første eggløsning..
Mens resten var vanskeligere; 18mnd prøving + 2 stk med ivf.
Mye flaks det går på der. :p

Lykke til ved neste testing!
 
Ble gravid min første pp, merket det dagen jeg skulle fått mensen av ren tilfeldighet når puppene var ømme. Før det merka jeg ingen tegn
 
1 uke etter eggløsning er omtrent da egget fester seg, så det er uansett for tidlig ❤️

Forøvrig, siden jeg tolker det helst som om du lurer mest på om det er sannsynlig at du ble gravid; det er vel i snitt ca 20-25% sjanse for å bli gravid per forsøk, med to friske voksne.
Men, så er jo noen hyperfertile og blir gravide bare man vasker trusene sammen, mens andre bruker månedsvis, eller opp mot året, uten at noe er galt. :p

Personlig har jeg et barn som ble til mellom pillebytte, dvs satt på første eggløsning..
Mens resten var vanskeligere; 18mnd prøving + 2 stk med ivf.
Mye flaks det går på der. :p

Lykke til ved neste testing!
Tusen takk
1 uke etter eggløsning er omtrent da egget fester seg, så det er uansett for tidlig ❤️

Forøvrig, siden jeg tolker det helst som om du lurer mest på om det er sannsynlig at du ble gravid; det er vel i snitt ca 20-25% sjanse for å bli gravid per forsøk, med to friske voksne.
Men, så er jo noen hyperfertile og blir gravide bare man vasker trusene sammen, mens andre bruker månedsvis, eller opp mot året, uten at noe er galt. :p

Personlig har jeg et barn som ble til mellom pillebytte, dvs satt på første eggløsning..
Mens resten var vanskeligere; 18mnd prøving + 2 stk med ivf.
Mye flaks det går på der. :p

Lykke til ved neste testing!
tusen takk for svaret
Håper den blir positiv
 
1 uke etter eggløsning er omtrent da egget fester seg, så det er uansett for tidlig ❤️

Forøvrig, siden jeg tolker det helst som om du lurer mest på om det er sannsynlig at du ble gravid; det er vel i snitt ca 20-25% sjanse for å bli gravid per forsøk, med to friske voksne.
Men, så er jo noen hyperfertile og blir gravide bare man vasker trusene sammen, mens andre bruker månedsvis, eller opp mot året, uten at noe er galt. :p

Personlig har jeg et barn som ble til mellom pillebytte, dvs satt på første eggløsning..
Mens resten var vanskeligere; 18mnd prøving + 2 stk med ivf.
Mye flaks det går på der. :p

Lykke til ved neste testing!
Tusen takk for svar !
Ja skal teste om noen dager
 
Liten oppdatering, synes æ såg en liten strek på testen idag men det kan være en skygge
 
Her er testen fra idag men linjen har forsvunnet etter 7 min eller noe
 

Vedlegg

  • IMG_3638.jpeg
    IMG_3638.jpeg
    269,1 KB · Visninger: 57
  • IMG_3649.jpeg
    IMG_3649.jpeg
    1,9 MB · Visninger: 60
Back
Topp