Hvor mange amme-bher trengs?

Jeg hadde to, men skulle ha hatt 3. Trener 5-6 ggr/uke. Gadd bare aldri å kjøpe den siste for gikk jo fint å bruke vanlig og (bare litt mer styr og ikke så gunstig å amme blant masse folk;))
 
Har kun 1 her, men kommer nok til å kjøpe en til. Syns det holder :)
 
Jeg hadde tre uten "foring," og to med.
De med så litt bedre ut under visse plagg. :)
Det holdt lenge, selv om jeg vasket dem ofte, da melken var all over the place, selv med innlegg og kluter. :p
 
Jeg har 3 akkurat nå. Sånne fast food fra boob. Greie nå som melken er kommet. Senere kommer jeg nok til å kjøpe noen penere og som holder og løfter litt mer :)
 
Kommer helt an på hvor ofte du vasker det...
Min erfaring er at man svetter gjerne litt mer i ammeperioden med baby, så jeg brukte ikke bhen like lenge når jeg ammet som ellers.
 
Har 2.. men burde hatt en eller 2 til :p
 
Jeg har ganske mange.Bruker dem dag og natt, så da trengs det noen. En i ull og en sportsbh. Ellers har jeg 6 til. Så åtte til sammen da:)
 
Kommer langt med 3 stk :)
 
Med desemberbaby har jeg 2 i ull fra boob og 4 "vanlige" fra kappahl! De i ull brukes ikke like mye nå, men med amming dag og natt er det godt å ha endel skift :) kjøpte noen i svangerskapet, men de ble for små og de var det bare å kaste når poden var ute.
 
Herlighet så få! Jeg har sikkert 8 ammebher og 12 ammesingleter (som jeg bruker uten bh under). Rekker jo aldri gå tom heldigvis, men bytter jo hver dag. Og kjekt å ha litt å velge i, for alle passer ikke til alt. Orker ikke gå rundt og lukte gammel ammesvette og sur melk. :p
 
Herlighet så få! Jeg har sikkert 8 ammebher og 12 ammesingleter (som jeg bruker uten bh under). Rekker jo aldri gå tom heldigvis, men bytter jo hver dag. Og kjekt å ha litt å velge i, for alle passer ikke til alt. Orker ikke gå rundt og lukte gammel ammesvette og sur melk. :p
Bruker bare vanlige singlet jeg:) Har gått mye med bare det uten bh. Bare teipet fast ammeinnlegga.
 
Bruker bare vanlige singlet jeg:) Har gått mye med bare det uten bh. Bare teipet fast ammeinnlegga.
Hvilke da? De jeg har får jeg vondt i nakken hvis jeg prøver å dra de ned under puppen under amming. Og drar jeg dem opp føler jeg meg så bar. :p men har bare billige fra hm og cubus og slikt da.
 
Hvilke da? De jeg har får jeg vondt i nakken hvis jeg prøver å dra de ned under puppen under amming. Og drar jeg dem opp føler jeg meg så bar. :p men har bare billige fra hm og cubus og slikt da.
Har bare brukt noen gamle jeg hadde liggende. Husker ikke hvor de er fra, men slike med tynne stropper.
La stroppen ned over skulderen:)

Men mulig jeg kjøper et par ammesingleter nå som jeg venter i slutten av november. Vil jo automatisk bli litt mer klær på meg en med en sommerbaby:)
 
Jeg hadde 2 da jeg fikk førstemann, en sort og en hvit. Det holdt for meg. Brukte ammeinnlegg i hopetall da, for det lakk jo som bare rakkern. Jeg brukte dog ikke bh om natten (da brukte jeg en litt ettersittende singlet med innlegg under)
 
Har fem (og to sportsammebher), men burde hatt et par til syns jeg ;-) Alle mine er svarte, og svart tøy blir ikke vasket like ofte som farget/hvitt/kokvask, så går ofte tom. Dessuten er det et par av dem som var litt bomkjøp og sitter ikke godt på :-/
 
Har kjøpt to, men kommer nok til å kjøpe flere når den lille jenta mi kommer i løpet av de to neste ukene.
 
Back
Topp