Hvor lenge var du på sykehuset etter fødsel?

Tre døgn med første og et lite døgn med andre. Da ville jeg hjem så fort som mulig :)
 
Så bra. Va syns du om planlagt hjemmefødsel ?? Gick de greiet å var det som du førvænta deg?
Det var helt fantastisk, enda bedre enn forventet! Så mye roligere og det var som en drøm! Synd vi ikke skal ha flere, ville gjerne født hjemme igjen.
 
9 dager, 7 dager etter fødsel. Han var prematur, hadde gulsot og gikk ikke opp i vekt, men fikk endereise hjem da han gikk litt opp i vekt :)
 
Fire dager med eldste, to med yngste
 
5 dager
 
To netter på pasienthotellet begge gongar.

No er visst barseldelen av hotellet nedlagt, så om alt er bra vil eg reise heim så snart som mulig etter fødsel denne gongen.
 
Med nr 1 var jeg på barsel 3 dager :) Med nr 2 var jeg på barsel 2 dager og med nr 3 var jeg på barsel 1.5 dag :-D
 
Eldste: 3,5 uke
Minste: 4 dager, kunne reist hjem samme dag hadde ikke hu vært så lita :)
 
2 netter
 
4 dager, hadde pappaen der med meg hele tiden :) hadde keisersnitt, de ville ha meg lenger. Men jeg var så lei.
 
Nå sist var det ikke plass til oss i herberget!
Så dro hjem etter en dusj, så rundt en time!
 
17t ink fødsel.
 
Nr1. En uke ( han måtte på lyse behandling for gulsott når han var 5dager!) Nr 2 . 2 netter ca 1,5 døgn ( Ho ble født på kvelden) :)
 
En forferelig lang måned. Han var født prematur i uke 35, og ble født svært svak og syk. Mye behandling, respirator, oksygenmaske osv, og fikk ikke lov å holde han inntil meg før det nesten var gått en uke da han var så utslitt der han lå. Var grusomt å være så mye og så langt borte fra han, jeg helt på sykehushotellet og han helt alene på nyfødtintensiv.
 
Med første var jeg der 5 dager
Andre mann var jeg der 12 timer
Siste gang drog jeg etter 6 timer

:)
 
Back
Topp