Hvor lenge prøvde dere?

Ble gravid bare et par uker etter vi bestemte oss for å kutte p-pillen med første :p Med nr 2 tok det et par måneder(utrolig at det skjedde så raskt da jeg tror vi hoppet i høyet en eller to ganger etter vi bestemte oss for å prøve og da drev vi ikke å sjekket eggløsning eller noe sånt heller :hilarious:
 
Uplanlagt gravid ifjord i april, MA i juni. Gravid igjen i august, EXU i sept. Gravid igjen nå i juli, med en eggleder, forhåpentligvis alt bra denne gang [emoji1317][emoji1]
 
første 2 år, ble gravid på første kur med pergotime. Nr to satt av seg selv når nr 1 var 6 mnd :p
 
Nesten 1,5år. Ble satt på pergo og Ovitrelle og da satt det på første kur.
 
Last edited:
2 pp'er. Da mistet vi 6+5, så ble jeg gravid 4 pp'er etter. :)
 
6 mnd. Utrolig lettet da, siden jeg er over 35, og man da bør søke hjelp etter 6 mnd prøving uten hell. Veldig glad vi slapp gå gjennom utredninger og masse styr og undersøkelser.

Er 10+0 i dag, og krysser fingrene for at det holder helt i mål.
 
2,5 år med første (inkl 1 kjemisk, 1 sa og 1 MA)
2 pp med andre
4 pp med tredje (inkl 1 MA)
 
8 mnd med første (gravid etter 3 mnd, mistet etter 2 mnd, gravid etter 3 nye mnd)

1 år med andre
 
Gikk ikke på prevensjon på 6 år. Men prøvde ikke aktivt. Når vi først bestemte oss for å prøve, klaffet de på første eggløsning faktisk [emoji4] men nå har ikke jeg regelmessig el heller
 
15 mnd med første, og nå er vi i pp 10 med andre, tar nok enda litt lenger tid ser det ut som..
 
Første gangen prøvde vi ganske lenge og før vi ble satt i gang med prøverør(ivf) og det gikk på 3 forsøk. Ble født mai 2014.
Nå er gravid for 2 gang og vi prøvde vi fra vår sønn var ca 1,5-2 år. Han blir storebror i desember i år, han blir da 3,5 år.
 
Sluttet på prevensjon desember 2015, fikk først igjen mensen mai 2016. Så prøvde vi i et år før det klaffet. Rakk en tur innom fertilitetsklinikk for å sjekke oss før vi traff, alt var perfekt så var vel bare kroppen som trengte tid.
 
Nr 1 2-3pp men mannen var offshore 4-4turnus
nr 2 1pp litt overrasket over hvor fort det gikk. Mannen var ikke offshorejobb lengre.
 
Bestemte oss for å prøve for snart et år siden, men det ble ikke noe prøving før januar i år. Klaffet i pp2 :)
 
2 år
 
Back
Topp