Hvor lenge magesmerter ved overstimulering?

Minnie89

Elsker forumet
*Aprilbaby 2018*
Hei dere :) hadde uttak av 23 egg for ei uke siden, men har fortsatt veldig vondt i magen etter uttak. Torsdag var jeg på ul, og da viste det seg at eggstokkene ligger foran blæra. Hvor lenge er det vanlig at magesmertene varer? [emoji85] er også svimmel, kvalm og generelt slapp, er det også vanlig? [emoji85]
Hadde ikke innsett [emoji5]
 
Hvis du ikke hadde innsett så går det som regel over rundt mens-tider.
Regner med at du er sykemeldt og går på blodfortynnende? Nå skal du bare hvile masse og få i deg nok å drikke.

Synd du ble overstimulert, har selv vært det to ganger. Håper du fikk noen gullegg på frys [emoji8]
 
Hvis du ikke hadde innsett så går det som regel over rundt mens-tider.
Regner med at du er sykemeldt og går på blodfortynnende? Nå skal du bare hvile masse og få i deg nok å drikke.

Synd du ble overstimulert, har selv vært det to ganger. Håper du fikk noen gullegg på frys [emoji8]

Takk for svar [emoji3] er sykemeldt til mandag, så håper jeg er i form da, da er det 13 dager siden uttak [emoji5] går på blodfortynnende ja [emoji5] 4 egg på frys [emoji3][emoji173]️
 
Hei, hvordan føles det å være overstimulert? Jeg går på Godal f og cetrocide, føler meg svimmel, slapp og litt kvalm, kan ikke huske jeg hadde slik sist gang jeg var stimulert.
 
Takk for svar [emoji3] er sykemeldt til mandag, så håper jeg er i form da, da er det 13 dager siden uttak [emoji5] går på blodfortynnende ja [emoji5] 4 egg på frys [emoji3][emoji173]️

Godt å høre. Siden du ikke hadde innsett er det bare hcg fra ovitrellen som gir symptomer. Når dette er ute av kroppen bør du begynne å føle deg bedre. Høres ut som det nærmer seg nå. Hvis du fortsatt er veldig oppblåst, har smerter eller er tungpusta på mandag ville jeg kontaktet klinikken, bare for sikkerhetsskyld. Men skal være ganske trygg på at det blir bedre nå altså. Du kan jo også følge litt med på vekta og mageomkretsen.
Gratulerer med 4 gullegg! Blir godt å få innsett uten problemer med ohss [emoji6][emoji1360]
 
Hei, hvordan føles det å være overstimulert? Jeg går på Godal f og cetrocide, føler meg svimmel, slapp og litt kvalm, kan ikke huske jeg hadde slik sist gang jeg var stimulert.

Det er mulig det er symptomer av hormonmedisinene (jeg vet ingenting om cetrocide).
Ohss vil gjerne åpenbare seg etter at du har tatt eggløsningssprøyta. Det er nemlig hcg-hormonet fra sprøyta som trigger overstimuleringa.

Dersom du åpenbart er overstimulert vil de kunne se det på uttak, og da blir det sannsynligvis ikke innsett.

Sterkeste symptomer på ohss for min del var magesmerter (liksom støl), veldig oppblåst på kort tid, og tungpustethet. Jeg var ikke spesielt svimmel, slapp eller kvalm.
 
Takk for svar, da er det sikkert bivirkninger av medisinering, Jeg har gått på gonal f før men ikke på cetocide. Skal sette eggløsningsprøyte i helgen.
 
Takk for svar, da er det sikkert bivirkninger av medisinering, Jeg har gått på gonal f før men ikke på cetocide. Skal sette eggløsningsprøyte i helgen.

Lykke til! [emoji4] satser på at du bare gror mange flotte egg nå og slipper overstimulering. Det er tross alt veldig sjeldent [emoji1360]
 
Godt å høre. Siden du ikke hadde innsett er det bare hcg fra ovitrellen som gir symptomer. Når dette er ute av kroppen bør du begynne å føle deg bedre. Høres ut som det nærmer seg nå. Hvis du fortsatt er veldig oppblåst, har smerter eller er tungpusta på mandag ville jeg kontaktet klinikken, bare for sikkerhetsskyld. Men skal være ganske trygg på at det blir bedre nå altså. Du kan jo også følge litt med på vekta og mageomkretsen.
Gratulerer med 4 gullegg! Blir godt å få innsett uten problemer med ohss [emoji6][emoji1360]

Takk [emoji173]️ ja, deilig med innsett uten ohss vil jeg tro [emoji3]
 
Back
Topp