Hvor lenge får barna være oppe på nyttårsaften?

De er våkne til vi reiser hjem i 1 tiden :) viss de vil legge seg før så låner vi en seng der vi er.
 
Tuppa på snart 11 mnd legger seg til vanlig tid. I år feirer vi nyttårsaften på et rolig sted, så regner med hun ikke våkner av noe leven heller :)
 
De to siste årene har vesla vært våken frem til midnatt. Det har bare vært kos. Minsten blir nok lagt før rakettene.
 
Hu får stort sett være oppe så lenge hu vil den dagen. Om hu legger seg før raketter vekkes hun ikke :)
 
En baby, og 3 og 5 år de eldste. Alle legger seg til vanlig tid.
 
Hun er 1år og 7mnd, legges nok litt etter leggetid om hun orker siden vi er bedt bort på middag og det er andre barn oppe der, men det får vi se ann:) men hun legges en god stund før rakettene. Sist våknet hun ikke når det smalt, spent på om hun sover like godt i år:p
 
5 og 7 år. Legger seg sikkert rundt 20.00.. vi bor laaangt inni skogen uansett. Så her fyrer vi opp rakettene når det passer oss.. ingen naboer :)
 
Kommer nok til å prøve å legge dem og heller vekke de kl 12 for å høre om de vil bli me ut :) mine tåler ikke å være lenge oppe:p
 
Nå blir frøkna straks 4 år og nå i jula har hun fått være våken litt lengre, og det har gått fint, for hun våkner ikke så tidlig på morgenen lenger. Men jeg vet ikke helt hvordan det blir med nyttårsaften, litt skeptisk til at hun skal være våken til over midnatt. hun har alltid blitt lagt til vanlig tid, mulig det ble 1 time senere sist, men hun har sovet gjennom "bråket" alle gangene. Nå har vi flyttet til et boligfelt så jeg er litt spent. ;)
 
Så lenge hun vil. Hun blir straks 9. Har uten problemer holdt ut til midnatt de siste 4-5 årene. :)
 
Snuppa blir lagt til samme tid som vanlig.
Blir ikke gjort så veldig mye ut av nyttårsaften, litt god mat og vi voksne går ut på balkongen rundt kl 12.

Når snuppa forstår at det er fyrverkeri kl 12 og maser om å få se det så skal hun få det.
 
1,5 år, kommer til å legge ham til vanlig tid. Tar ham heller ikke opp for fyrverkeriet, kanskje til neste år. Kommer til å kjøpe stjerneskudd til ham, som vi skal tenne når det blir mørkt.
 
Back
Topp