Hvor lenge etter slimproppen..

Lil-17

Forumet er livet
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Snøfnuggene 2018
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
..hadde gått, fødte du?
Hadde du andre modningstegn i tillegg?
 
Hadde ingen andre modningstegn som jeg la merke til. Slimproppen gikk tirsdag kveld, våknet med rier onsdag morgen og fødte torsdag morgen :)
 
Hadde ingen andre modningstegn som jeg la merke til. Slimproppen gikk tirsdag kveld, våknet med rier onsdag morgen og fødte torsdag morgen :)
Detvgikk gikk fort! :)
Er såå spent..slimproppen gikk i går etter lunsj, men ingen rier eller noe enda. Går nesten bare å venter nå :p
 
Jeg forstod ikke at det var slimproppen som gikk før jeg tenkte over det da vannet gikk rundt 12 timer etterpå. Hadde ingen andre modningstegn. Men det tok rundt timer etter vannavgang før babyen kom, og jeg hadde rier i 67 av dem.
 
Jeg forstod ikke at det var slimproppen som gikk før jeg tenkte over det da vannet gikk rundt 12 timer etterpå. Hadde ingen andre modningstegn. Men det tok rundt timer etter vannavgang før babyen kom, og jeg hadde rier i 67 av dem.
Godt å høre at det kan gå fort selvom en ikke har andre tegn :)
 
Jeg fikk bare "slimproppen" med 3.mann (de to andre merket jeg ikke at den gikk). Jeg hadde da allerede hatt premature rier om natten og slimproppen gikk på morgenen. På kvelden var prinsen ute :)
 
Godt å høre at det kan gå fort selvom en ikke har andre tegn :)

Det kan jo ta flere uker etter slimproppen går, og den kan gå i flere omganger, men ja, for meg tok det jo bare noen døgn etter slimproppen. :)
Følte ikke at det gikk fort akkurat da, med 67 timer med fødsel, men hehe... :p

Håper noe skjer for deg snart, hvis du er til termin. :)
 
Det kan jo ta flere uker etter slimproppen går, og den kan gå i flere omganger, men ja, for meg tok det jo bare noen døgn etter slimproppen. :)
Følte ikke at det gikk fort akkurat da, med 67 timer med fødsel, men hehe... :p

Håper noe skjer for deg snart, hvis du er til termin. :)
Innen to uker står det på nettet. Har termin om 12 daga ;)
Nei, altså..67 timer var litt voldsomt :p
 
Med første gikk litt av den akkurat én uke før fødsel. Så kom det litt til tre dager etter. Og litt mer tre dager etter det igjen, og masse på kvelden denne dagen. 4-5 timer etter det gikk litt av vannet og riene kom.

Med andre barnet kom det først litt i uke 33. Så kom det ikke mer før dagen før fødsel(fødte i uke 36). Fikk murringer og menssmerter etter dette som utviklet seg til rier [emoji4]
 
Først begynte den å gå i ca uke 36 (fødte 8dager over termin) og så gikk det en del kvelden før riene begynte :) (merket aldri noe til den første gang)
 
10 dager fra slimproppen gikk til første rie, lillegutt kom 26 timer senere.
 
12 timer tok det fra slimproppen gikk til babyen var ute. Ingen modningstegn i forkant, hadde bare lette murringer. Vannet gikk fem timer etter at slimproppen gikk. [emoji4]
 
Så aldri noe til slimproppen jeg.
Og hadde ingen modningstegn.

Fikk første rie klokken 08, fødte klokken 12.
 
Det gikk tre dager. Hadde hatt premature rier i noen dager før slimproppen gikk.

Fikk beskjed av legen på sykehuset at det å miste slimproppen ikke nødvendigvis er et tegn på at fødselen snart er i gang, for kroppen kan produsere nye.
 
Første gikk den i uke 38, men fødte ikke før i uke 41+4
Andre så jeg den aldri, så må ha gått under fødsel uke 41+6.
Tredje så gikk den i uke 39 , men fødte ikke før uke 42.
 
11 dager siden proppen gikk, og i dag har jeg noen rier.. så kaanskje noe er på gang?
 
Back
Topp