Hvor lenge etter EL pleier du å få tr?

Nei skal teste i morgen. Jeg vet tr ikke kommer fordi den berømte kvisa på kinnet kom ikke denne gang... ingen tr kun litt vannaktig lyserosa på papiret etter dobesøk. Ingenting i trusa. Og nå er jeg 4 dager over ikm snart. (Dpo 18).. og kvisene pleier å komme 11-12 dpo... jeg stresser ikke så mye med dette som folk kanskje tror .. men lurer jo på hvorfor tr ikke kommer da
 
Jeg har så lite peiling på sånt :p Jeg har korte sykluser, ca 21 dager mellom så det er vel ikke bra det heller :happy3

Har ikke peiling! Men hvis tiden fra EL til mensen er over 12 dager, så vidt jeg har skjønt, så har egget tid å feste seg. Blir det for kort tid, så kanskje det ikke fester seg. Så total lenge på syklus har ikke så mye å si, så lenge den siste fasen er lang nok. Tror jeg (utfra hva andre har svart meg) :)
 
Har ikke peiling! Men hvis tiden fra EL til mensen er over 12 dager, så vidt jeg har skjønt, så har egget tid å feste seg. Blir det for kort tid, så kanskje det ikke fester seg. Så total lenge på syklus har ikke så mye å si, så lenge den siste fasen er lang nok. Tror jeg (utfra hva andre har svart meg) :)

Åå der lærte jeg jammen noe nytt i dag også. Kvinnekroppen er fantastisk. En må nesten lese seg skikkelig opp på alt dette her merker jeg :p
 
Back
Topp