Hvor lenge er det vanlig å blø

Mimi87

Elsker forumet
Ved en sa? Jeg begynte å blø på mandag. Blør enda:( kjenner jeg vil være ferdig med dette snart :( måtte ikke ta noen tabletter eller utskrapning. Erfaringer? Er det noen som vet hvor lang tid det går før man gjennomsnittlig får el igjen etter en sa?:/
 
Skjønner godt du vil bli ferdig ❤️Etter min sa i uke 6 blødde jeg i 6 dager. eggløsning kom som vanlig også mens. Var som en vanlig syklus med sa som cyklus dag 1.
 
Jeg hadde MA i uke 12, men fikk også el og tr som bestilt etter vanlig sykluslengde med dagen for utskraping som første dag i syklusen. Etter det har det vært litt ulik lengde på syklusene, men det er en annen historie... Klem til deg - lykke til med eggjakten når du prøver igjen! [emoji173]️
 
Ved en sa? Jeg begynte å blø på mandag. Blør enda:( kjenner jeg vil være ferdig med dette snart :( måtte ikke ta noen tabletter eller utskrapning. Erfaringer? Er det noen som vet hvor lang tid det går før man gjennomsnittlig får el igjen etter en sa?:/

Så leit at du har mistet :(
Jeg blødde i omlag 14 dager ved SA, ikke så mye den siste uka.
EL kom til omtrentlig normal tid og tok ikke tabletter eller hadde utskrapning (gadd ikke å bruke tester eller tempe). Lykke til med prøving igjen, jeg ble raskt gravid, håper du er like heldig.
Klem ❤️
 
Da jeg hadde SA i uke 9, blødde jeg vel sånn omtrent i 2 uker, med noe brun spotting på slutten... EL kom samtidig antar jeg, for mensen kom 4 uker etter SAen..
Var på gyn på sykehuset og fisket ut en del koagler dagen etter selve SAen, men ellers ordnet kroppen opp selv.

I dag er det 16 dager siden jeg hadde medikamentell abort etter MAen, blødde jevnt i 6 dager før det ga seg i 3, blødde en dag, ga seg, kom tilbake, og nå er det såvidt litt spotting.. Mistenker at EL er på g, slimete utflod pleier å være typisk hos meg da..
 
Så leit at du har mistet :(
Jeg blødde i omlag 14 dager ved SA, ikke så mye den siste uka.
EL kom til omtrentlig normal tid og tok ikke tabletter eller hadde utskrapning (gadd ikke å bruke tester eller tempe). Lykke til med prøving igjen, jeg ble raskt gravid, håper du er like heldig.
Klem ❤️
Tusen takk for svar og lykkeønskninger♡
 
Da jeg hadde SA i uke 9, blødde jeg vel sånn omtrent i 2 uker, med noe brun spotting på slutten... EL kom samtidig antar jeg, for mensen kom 4 uker etter SAen..
Var på gyn på sykehuset og fisket ut en del koagler dagen etter selve SAen, men ellers ordnet kroppen opp selv.

I dag er det 16 dager siden jeg hadde medikamentell abort etter MAen, blødde jevnt i 6 dager før det ga seg i 3, blødde en dag, ga seg, kom tilbake, og nå er det såvidt litt spotting.. Mistenker at EL er på g, slimete utflod pleier å være typisk hos meg da..
Så trist at du har gått igjennom denne smerten 2 ganger♡♡
Sender deg mange lykkeønskninger og tusen takk for svar♡
 
Jeg hadde spottet brunt i en uke før jeg blødde i ca fem dager ved min spontanabort.
Håper du kommer raskt tilbake i rute [emoji4][emoji173]️
 
Ved en sa? Jeg begynte å blø på mandag. Blør enda:( kjenner jeg vil være ferdig med dette snart :( måtte ikke ta noen tabletter eller utskrapning. Erfaringer? Er det noen som vet hvor lang tid det går før man gjennomsnittlig får el igjen etter en sa?:/

Jeg har blødd i snart 2,5 uke. Nå har det eeeendelig gitt seg.
 
Back
Topp