Hvor lenge er det siden du var hos tannlegen?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg må seriøst ta med sammen og bestille time hos tannlegen, bare finne en tannlege. For det vsr rett nok noe av det siste vi gjorde før vi flyttet, men vi flyttet den sommeren eldste ble 4. Han blir 11 i sommer. Det vi si at det er ca 7 år siden. Altså 5 år iver tiden, min forrige tannlege sendte meg ny time med 2 års mellomrom.
 
Får automatisk innkalling en gang i året, er hver juni
 
Jeg er hos tannlegen en gang i året, og hos tannpleier hver tredje måned. Avtaler ny time hver gang jeg er der. Har kronisk tannkjøttbetennelse. Dersom du ikke har noen plager, men likevel bare vil ha en sjekk, holder det ikke med time hos tannpleier? Eller burde man gå til tannlegen når det er så lenge siden sist, kanskje?
 
Var hos tannpleier for ca 2 mnd siden, tok dyprens av tenner og tannkjøtt, fjernet tannstein og tok røntgen :)

Sist jeg var er 3 år siden, planen er å gå en gang i året, men tiden går så fort.

Har bedt om å få automatisk innkalling nå, så jeg ikke glemmer:)
 
Jeg var for 6 mnd siden, går en gang i året, får innkalling når det nærmer seg.
 
For et halvt år siden. Jeg har en tannkjøttsykdom, så får innkalling hvert halvår.
 
Burde vært hos tannlegen og sjekket tenner, og kunne godt tenke meg en skikkelig rens av tennene:smiley-bounce015
 
Var nå på mandag og skal igjen om halvannen uke. Har vært altfor mye hos tannlegen de siste månedene. Har måttet rotfylle to tenner på nytt samt sette på nye kroner . Opererte ut visdomstann tre måneder før jeg påbegynte rotfyllingene og kronearbeidet. Helt krise, for det koster jo vanvittig mye. Spesielt ille når jeg tross alt har betalt omtrent samme sum tidligere for de to tennene (som altså rotfylles på nytt og kronene jeg hadde må erstattes av nye). Er hos tannlegen én gang i året normalt sett. Nå har jeg omtrent flyttet inn der.... Brukt 40.000 kr på tannlege det siste halve året.
 
Jeg har vært der 3 ganger denne måneden. Jeg har egentlig time i morgen også, men jeg føler at jeg har mer vondt i tennene nå, enn første gang jeg var der. Vurderer sterkt å avlyse hele timen :hilarious: Jeg klarer ikke å tygge med venstresiden, og planen i morgen er å gå videre til høyre side.... Jeg tror jeg pent takker nei enn så lenge.
 
Har begynt å utvikle skrekk igjen, så blitt mange evigheter siden :( Har tenner jeg må fikse, men får meg bare ikke avgårde til tannlegen...
 
Var 5 år uten tannlege etter skoletannlegen. Hadde smerter så gikk.. Etter det har jeg 1 time i året. Var sist forrige sommer
 
Var der i går, da var det 1 år siden sist. Jeg må tilbake i april for jeg hadde dessverre ett lite hull :-/
 
Ca 7-8 mnd siden. Ba om å få årlig innkalling:)
 
1 mnd ca. Da opererte jeg ut visdomstanna og tok ut en tann som ble ødelagt etter en ulykke.
Jeg kalles inn hver februar, både for årlig kontroll og for å sjekke opp de tennene som ble ødelagt.
 
Var der i september, skal tilbake i juni å fjerne 2 visdomstenner.. vil egentlig heller DØ!!:arghh:
Får forresten årlig innkallelse
 
Back
Topp