Hvor lenge blir dere hjemme?

Jorlin

Glad i forumet
VIP
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. En del av meg har litt lyst å bli hjemme til høsten, og siden jeg er arbeidsledig er det i teorien mulig, men føler at det blir feil på et vis. Jada.. jeg naver.. Ikke stor fan av å gjøre det, og hvertfall ikke fordi jeg ikke vil jobbe. Det er helt feil for meg!

Hva gjør dere? Har dere lang permisjon og tar ut ferie for å få det til, eller er det andre måter dere velger å gjøre det på?

Har ikke økonomi til å ikke få penger av nav eller ikke jobbe (alt for mange millioner i lån), så kan ikke bare gå hjemme fordi jeg vil.. De hersens moralene :p
 
Min permisjon var ferdig 3.januar. Nå jobber jeg hver 3.helg (fast) og kvelder når jeg vil, men på dagtid er jeg hjemme med Emil og det blir jeg til han begynner i bhg i august :) Jobber 1-2 kvelder i uken, noen uker ingenting.
 
Jeg begynner på skolen igjen
nå i slutten av mars (praksis på Haukeland sykehus) og så har jeg takket ja til i jobbe i sommer. Skulle gjerne blitt hjemme i sommer med lillemor, men penger må inn på konto. Thats life :(
 
Min permisjon var ferdig 3.januar. Nå jobber jeg hver 3.helg (fast) og kvelder når jeg vil, men på dagtid er jeg hjemme med Emil og det blir jeg til han begynner i bhg i august :) Jobber 1-2 kvelder i uken, noen uker ingenting.
Åhh! For et nydelig navn!

Min mann er ganske sta. Veldig snill og grei, sjeldent han sier nei, men om han har bestemt seg er det ingenting jeg får gjort. Jentungen på to får ikke en halvannen seng(!!), jenter skal ha langt hår OG jeg får ikke lov å jobbe natt. Ser samme fordeler som du nevner! mye kvalitet da de er våkne, jobber da de uansett sover!:)
 
Fra oktober til slutten av mars jobber jeg og min mann 50/50. Etter det trapper jeg litt mer ned, og jobber fjerde hver helg (mine faste helger etter turnus) og en eller to kvelder i uka. Skal også ta litt hjemmekontor innimellom. Blir barnehage fra august. :)
 
Skulle egentlig gå på skolen, men bestemt meg for ikke å fortsette :( og blir hjemme med snuppa til august for så å prøve å få meg jobb. Samboer har hatt all permisjon pga at jeg skulle gå skole. Så han begynner igjen 28 april tror jeg. Dagen etter 1 årsdagen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg skal jobbe i et vikariat fra førstkommende mandag frem til mannen er ferdig i permisjon 2 mai. Deretter skal jeg gå hjemme med snuppa frem til april 2015.

Har ingen fast jobb, men får jo kontantstøtte. Vi har ikke så mye i lån, så det går greit. Tenker å søke deltidsjobb (kveld/helg) etterhvert så jeg får gjort litt annet enn å bare gå hjemme :)
 
Siden eg overtar pappapermen og har litt ferie tilgode så blir det vel i jobb uti august en gang :) kunne godt tenkt meg å gått lengre hjemme :) men må jo ha penger i kassa :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre. En del av meg har litt lyst å bli hjemme til høsten, og siden jeg er arbeidsledig er det i teorien mulig, men føler at det blir feil på et vis. Jada.. jeg naver.. Ikke stor fan av å gjøre det, og hvertfall ikke fordi jeg ikke vil jobbe. Det er helt feil for meg!

Hva gjør dere? Har dere lang permisjon og tar ut ferie for å få det til, eller er det andre måter dere velger å gjøre det på?

Har ikke økonomi til å ikke få penger av nav eller ikke jobbe (alt for mange millioner i lån), så kan ikke bare gå hjemme fordi jeg vil.. De hersens moralene :p
Jeg blir gående hjemme til jeg evt får meg en jobb. Er på jobbsøk. Ikke bhg plass før høsten. Så ikke noe "krise" å ikke ha en jobb enda, men skulle gjerne hatt en. Så blir gående hjemme til jeg får en jobb.
 
Jeg begynte å jobbe 2.juledag, mannen er hjemme ut mars så etter det blir det barnehage på snuppa. Skulle gjerne gått hjemme, men trenger pengene på konto.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjemme til august:)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Begynte å jobbe for to mnd siden... Jobber kun fordi jeg må. Skulle gjerne vært hjemme lenger...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg er så usikker på hva jeg skal gjøre! Enten bli hjemme eller studere. Økonomisk er det nesten ett fett, men hvis jeg blir hjemme må vi flytte siden vi bor i en student bolig og mannen blir ferdig med studiet til sommeren. Men barna er jo fortsatt så små at jeg helst vil ha de hjemme...

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
 
Forlenge permisjonsdelen min med ferie. Så den er ferdig 12.mars. Etter det har jeg ulønnet permisjon i 3 uker. Begynner igjen i 100% stilling 7 April. :-/ grugleder meg! Skulle gjerne vært hjemme til August! Men min kjære må jo få litt pappaperm og. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjemme til August.
Jobber litt ekstravakter ved behiv når mannen er hjemme (offshore turnus)
 
Jeg ver ferdig med perm 20 januar, så da tok sambo pappaperm. Har vi hatt økonomi til det, så har jeg villet være hjemme til høsten, meen det har vi ikke råd til :(


❤Johannes Emìl 25.04.13❤
 
Hjemme til september her;-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp