Hvor lenge ammet du?

spirelitens

Februar 2014's Miss Kokk <3
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Marslykke 2016
Ammer du ennå eventuelt?

Jeg ammet til 6 mnd :)
 
Ammet min første i 17 mnd, feb14 ble ammet i 14 mnd og nå ammer jeg igjen
 
Ammet min første i 17 mnd, feb14 ble ammet i 14 mnd og nå ammer jeg igjen
Ammer igjen jeg og da :D lillesøster er 7 mnd. Så håper jeg kan amme lenger denne gangen. Hun får mme også :)
 
Med storsøster i 8 mnd. Denne gangen tenker 6 mnd. Kommer til å delamme denne gangen:)
 
Med storsøster i 8 mnd. Denne gangen tenker 6 mnd. Kommer til å delamme denne gangen:)
Høres veldig behagelig ut. Noen spesiell grunn til det?

Jeg syns det var så deilig når hun begynte med fast føde. Så slapp jeg å puppe heeeeeele tiden. Enda mer deilig når hun tar flaska nå, for da er det ikke krise at jeg er borte litt.
 
Høres veldig behagelig ut. Noen spesiell grunn til det?

Jeg syns det var så deilig når hun begynte med fast føde. Så slapp jeg å puppe heeeeeele tiden. Enda mer deilig når hun tar flaska nå, for da er det ikke krise at jeg er borte litt.
Er mest pga jeg ønsker meg litt mer frihet enn jeg fikk sist. Da var det totalt flaskenekt fordi vi ventet for lenge. Ble ganske deprimert av å være bunden hjemme så lenge som jeg var. Også brukte hun puppen for å få sove, uten å være sulten.. var så slitsomt at nå tenker vi at pappaen skal kunne trå til:) tenkte å pumpe meg så hun kun får mm i starten da, og så gå over på begge deler etterhvert:)
 
Ammer igjen jeg og da :D lillesøster er 7 mnd. Så håper jeg kan amme lenger denne gangen. Hun får mme også :)
Så flott at du fremdeles ammer. Er det bra nå?
 
6 mnd, 3 mnd, ikke.
 
9 mnd med storesøs. Ammer fortsatt lillesøs på 9 mnd.
 
Er mest pga jeg ønsker meg litt mer frihet enn jeg fikk sist. Da var det totalt flaskenekt fordi vi ventet for lenge. Ble ganske deprimert av å være bunden hjemme så lenge som jeg var. Også brukte hun puppen for å få sove, uten å være sulten.. var så slitsomt at nå tenker vi at pappaen skal kunne trå til:) tenkte å pumpe meg så hun kun får mm i starten da, og så gå over på begge deler etterhvert:)
Høres ut som en god plan :) deilig å ha litt frihet!
 
Så flott at du fremdeles ammer. Er det bra nå?
Tja. Jeg er noe sår på ene puppen av og til. Men nå ammer jeg ikke like mye, så tror det hjelper. Og så er det mer melk i den andre puppen, så den som fort blir sår får litt mer fred :p ha ha!! Jeg tyr til puppen før hun dupper, på kvelden når hun legger seg og om natta hvis jeg tar henne. Hun får som sagt mme også.
Ammer så lenge lageret rekker, men jeg er overrasket over hvor mye melk jeg har når hun først gidder å ta puppen da :p ha ha :D
 
Felix fullammet jeg til han var 8mndr, fortsatte å del amme til han var 10/11mndr
 
Delammet til han var 7 mnd, da begynte han å bite :p
 
Jeg fullammet i seks mnd, så delammet jeg til hun var 14 mnd ca. Jeg var en av de heldige som ikke hadde noe problem med ammingen, så jeg håper det skal gå like problemfritt denne gangen.
 
Frem til mat rundt fire mnd, og så delammet eg til gulpingen ble ett stort problem rundt 8 mnd tror eg....
 
Han valgte å slutte ved 6 mnd. Og jeg orket ikke styre den gang med å komme over "kneika".
 
Med eldste ammet jeg i 12 mnd. Med yngste ammet jeg i 2,5 år. Hadde nok fremdeles ammet på morgenen dersom jeg ikke hadde byttet jobb og hatt det travelt på morgenen.

Med begge var det så og si fullamming i 10 mnd.
 
Eldste annet jeg i ca 6 mnd, da ville han ikke ha mer. Yngste er drøyt 8 mnd og får bare pupp på natta nå. Hun biter så sinnsykt at jeg ikke orker :( hun har veldig lyst på pupp stakkars, syns skikkelig synd på hemne nå :(
 
Han valgte å slutte ved 6 mnd. Og jeg orket ikke styre den gang med å komme over "kneika".
Hvordan går det med ammingen nå?
 
Back
Topp