Hvor lang tid tok det fra vannet gikk?

20-30 min. Vannet gikk som en foss over tøflene jeg hadde tyvlånt av søsteren min... de kunne vries opp etterpå, kliss våte...:hilarious:
Så skylder henne et par :p
 
Fødselen startet med vannavgang, 2 timer og 45 min etterpå var hun ute❤️
 
Denne fødselen startet med vannavgang, og det tok nesten 24 timer før det skjedde noe mer...
 
Nesten 42 timer... Riene satte i gang ca 18 timer senere, og til sist ble det keisersnitt. De sa på sykehuset at det ofte blir keisersnitt når vannet går først og riene lar vente på seg. De kom aldri ordentlig i gang, så det gikk for sakte fremover.
 
8 t 45 min
 
Nesten 42 timer... Riene satte i gang ca 18 timer senere, og til sist ble det keisersnitt. De sa på sykehuset at det ofte blir keisersnitt når vannet går først og riene lar vente på seg. De kom aldri ordentlig i gang, så det gikk for sakte fremover.

Å? Det samme skjedde jo med meg. Men her gjorde drypp heldigvis susen til slutt.
 
Her tok de vannet i 07:00 tiden. Og kl 08:02 var han født. De tok vannet når jeg hadde 6 cm åpning. Riene stoppet litt opp etter det. På neste rie rev de over arrvevet og gikk rett fra 6 til 10 cm åpning. Var litt sur for at de ikke gjorde det tidligere.
 
Uff! Hvor langt i prosessen kom du? Ble du satt igang?

18 timer etter start på aktiv fødsel var jeg fremdeles bare 7 cm. Det var mye frem og tilbake mellom drypp og epidural. Nei, jeg ble ikke satt i gang. Vannet hadde gått nesten et døgn før riene startet av seg selv.
 
Første fødsel gikk vannet, og Thea var ute ca 7 timer etterpå ( Dette var dødfødsel, usikker på hvordan det hadde vært om hun hadde levd)

Med Samuel så hadde jeg en ganske heftig fødsel, fra jeg kom inn på KK med 4 cm åpning til han var ute så gikk det ca 1 time. En eller annen gang inni den timen så tok JM vannet på meg da det ikke hadde gått av seg selv.
 
Back
Topp