Hvor lagrer du årets julegaver?

M

Moderator Tone

Guest
Har du begynt med julegaver eller kalendergaver?

Hvor lagrer du dem?
 
Har ikke begynt enda nei, men har en pose på en knagg bak døra på soverommet med småplukk som egner seg bl.a i kalender og noe er tiltenkt det

Julegaver lagres enten på vårt soverom eller gjesterommet, oftest gjesterommet i alle fall inntil vi brått får gjester (svigermor) og må rydde der ;-)
 
På vårt soverom. Kan låses
 
Blir lagret i walk-in på vårt soverom[emoji2] ikke startet ennå..
 
På gjesterommet [emoji85] og så forsvinner de inn på vårt soverom når vi har gjester [emoji23]
 
Kalendergaver oppbevares i en pose i garderobeskapet, på øverste hylle!
 
Endelig fått bod!! Så da begynner jeg etter neste lønning tenker jeg :) Tenker lagre alt i egen kasse i boden. Planlegger jo bare nyte vinteren som (forhåpentligvis) gravid ;)
 
Har ikke begynt, men burde vel egentlig det.... får ei lita tulle i november, så kan vær greit å få gjort unna noe før den tid :p
Når det kommer til å gjemme gavene,så er det på boden, litt her og der :) Har heldigvis ikke så nysgjerrige personer i hus
 
Har ingen julegaver enda, men pleier å gjemme gaver til sambo i skapet på gjesterommet eller langt inn i mitt eget klesskap [emoji57]
Ellers med gaver som ikke må gjemmes pleier gjesterom-senga å være oppbevaringssted. Nå blir det snart barnerom, så usikkert hvor gavene ender opp i fremtiden.
 
Kalendergaver gjemmes i nattbordet til sambo, andre gaver er i esker i boden [emoji4]
 
Ikke kjøpt noe enda, men planen er å bli ferdig før november. Vil være sikker på å unngå kjøpesenter i desember med en nyfødt baby :p Lagrer det vel på et av gjesterommene :)
 
Står i en kasse på soverommet [emoji14]
 
Gjemmer de på loftet eller I boden ved vaskerommet. Der er det ingen av ungene som får gå :hilarious:
 
Har hatt de på soverommet, men skal starte tidlig i år så må vel lagre de på kottet.
 
Har ikke begynt, men burde vel egentlig det.... får ei lita tulle i november, så kan vær greit å få gjort unna noe før den tid :p
Når det kommer til å gjemme gavene,så er det på boden, litt her og der :) Har heldigvis ikke så nysgjerrige personer i hus

Jeg GJEMMER ikke gaver

Ungene vet at gavene befinner seg på gjesterommet, og at de derfor ikke har lov å gå inn. Mannens gave legger jeg forsåvidt skjult til den er pakket inn, deretter legges den også bare sammen med andre gaver.
Så det er ikke snakk om å gjemme, men å oppbevare. Det er store mengder gaver som skal ha plass, først de som skal GIS og siden byttes de i de som er til husets befolkning. (Ja, de fra oss til andre i huset er jo her hele tiden) Et berg av gaver.

Første pose er i hus, fra svigerfar kom en stor pose gaver da han var her i helga. Alle vet. Den står på gjesterommet. Der står den altså minst til svigermor evt kommer, muligens helt til jul.
 
Back
Topp