Hvor komme du/partneren din fra?

Jeg er fra Fredrikstad, han er fra vänersborg i Sverige og nå bor vi i Landskrona i Sverige [emoji5]
 
Samboeren er opprinnelig fra Trøndelag og jeg er fra Bærum. Vi har begge bodd litt rundtom i forbindelse med studier og jobb. etter at vi ble sammen kom han flyttende til Bærum, der jeg hadde bosatt meg igjen.:)

Eg Sogn og fjordane, min kjære fra Bærum. Bor i Oslo nå, men blir vell Bærum etter hvert ;)

Jeg er fra Bærum, samboer fra Oslo/Kroatia :joyful:
Morsomt med fellow bæringer da [emoji14]
Hadde gjerne flyttet tilbake men prisene er jo hinsides [emoji54]
 
Jeg er født og oppvokst i Fredrikstad og mannen Rælingen [emoji4]
 
Han fra Akershus og jeg fra Østfold. Vi møttes gjennom jobb :) idag bor vi i min hjemby [emoji173]
Hørtes veldig kjent ut [emoji23] Jeg er fra Østfold, han er fra Akershus. Vi møttes gjennom jobb og bor nå på hans sted [emoji173][emoji23][emoji23]
 
Hørtes veldig kjent ut [emoji23] Jeg er fra Østfold, han er fra Akershus. Vi møttes gjennom jobb og bor nå på hans sted [emoji173][emoji23][emoji23]
Skulle nesten tro vi kopierte hverandre! Ser du er fra Fredrikstad, en liten mossing her :)
 
Jeg er fra Kolbotn og mannen er oppvokst i Tyskland, bor nå i Danmark og skal flytte hit til sommeren ❤️
 
Jeg er født og oppvokst i Bergen, flyttet til Skien i 2008. (Ca 9 år)

Samboeren min er født og oppvokst i Hammerfest, har bodd i Tromsø i ca 8 år.

Vi bor sammen i Skien nå. [emoji4]
 
Oslo begge to og etter mange bosteder både her og utlandet for min del, har vi slått oss ned i Oslo.
 
Jeg kommer egentlig fra Telemark, men hatt mesteparten av oppveksten fra skolealder av i Østfold. Han kommer fra Sør-Trøndelag. Vi flytta omtrent samtidig til byen vi bor i nå, men veien våre krysset aldri ordentlig før for 2,5 år siden, selv om de faktisk har gjort det uten at vi dirrekte har møttes. Meste spesielle er at første stedet jeg leide er nabohuset til der vi bor nå :p Så ender opp der man startet, hehe
 
Vi bor i samme kommunen som vi har vokst opp i. Han fra sentrum og jeg fra bygda her vi bor i Trøndelag.
 
Vi er begge fra Bergen og bor der. Oppvokst på samme plass, og har gått på samme barne og ungdomsskole.
 
Back
Topp