Hvor kjøper du klær og utstyr til barna?

Mest fysisk i butikker, noe på nett å. Kommer ann på hva. Kjøpte sko her om dagen, det kjøper jeg fysisk i butikk med jentungen, så de kan måle foten. Det koster kanskje litt mer, men da får hun heller bare færre par. Kjøper mye brukt også, klær og ting. Har hatt 5 vogner. Kun 2 av disse har vært nye, resten kjøpt brukt[emoji4]
 
Både og. Sko, luer og klær som må prøves kjøpes i butikk, ellers liker jeg veldig godt å gjøre det på nett.
 
Bestiller mest på nett da det er dårlig med butikker i nærområdet men bruker også finn veldig mye. Elsker gjenbruk :)
 
både og! handler mye klær på nett, på tilbud. Sparer mye på det.
Utstyr, som oftest i fysisk butikk. samme med sko
 
Begge deler, bestiller en del på tilbud på nettet, men kjøper også klær på Babyshop, Barnas hus, Kappahl, Lindex osv.

Har bestilt mye utstyr på nett, det er ofte mye bedre pris der. Passer ellers på kampanjene som butikkene kjører. Er man i forkant, og kan vente på tilbud, kan man spare mye!

Forøvrig greit å komme seg ut av huset når man er i permisjon, så jeg kikker ofte i butikker før jeg evt bestiller. Og greit å surfe på nettbutikker når man sitter ammefast [emoji23]
 
Back
Topp