Hvor kaldt er det hos dere?

+16, men klokka er bare 7:52 her på Gran Canaria, så det blir nok varmere. ;) Håper Norge har varmet seg opp litt innen jeg skal hjem i slutten av måneden.
 
-18.. Savner grønt gress og joggesko..
 
0 grader, varmeste vi har hatt på lenge [emoji28]
 
Vet ikke idag, er fortsatt i senga, men igår lå den på -4. Kaldt nok for meg!
Vil ha plussgrader. Er drittlei isen som har ligget på tunet i over en måned.
 
-20! Fantastisk med denne våren, altså. Er så lei snø og kulde nå. :(
 
Her er det -13,6 nå.. brrr
 
-8 men rundt kl12.00 skulle det visst bli +1:wacky:Men er sol idag og det hjelper :)
 
-13 [emoji17]
 
I natt var det -10, men nå er det rundt 0 grader! Strålende sol, nydelig vintervær. Skulle gjerne hatt nydelig vårvær langt uti mars, men jaja...
 
Her er det plutselig rundt 0 og det er is overalt [emoji53] Frister ikke med tur. Da er det bedre med minusgrader og sol (-22 var litt i overkant igjen da..) Men gleder meg til at det blir grønt igjen, ja! [emoji263]

Vet ikke idag, er fortsatt i senga, men igår lå den på -4. Kaldt nok for meg!
Vil ha plussgrader. Er drittlei isen som har ligget på tunet i over en måned.

Du var fortsatt i senga for 4t siden?! Ble skikkelig misunnelig nå, kjenner jeg [emoji13]
 
-23 her i dag morges! Mildt sagt huskaldt!! Brrrr!!!
 
Her er det plutselig rundt 0 og det er is overalt [emoji53] Frister ikke med tur. Da er det bedre med minusgrader og sol (-22 var litt i overkant igjen da..) Men gleder meg til at det blir grønt igjen, ja! [emoji263]



Du var fortsatt i senga for 4t siden?! Ble skikkelig misunnelig nå, kjenner jeg [emoji13]

Mannen bar så snill og stod opp med ungene slik at jeg kunne ligge litt lenger <3
 
-30ºC på det kaldeste, 2,8ºC på det varmeste. :)
 
-4, varmere enn på lenge akkurat nå. Men rundt (-8 til -16) om natten.
 
Back
Topp