Tuppelura92
Glad i forumet
Åja ja synes jeg kjente igjen nicket dittVar og er fortsatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åja ja synes jeg kjente igjen nicket dittVar og er fortsatt
Jeg så ikke en gang at jeg hadde skrevet inne på februar 14 siden hahahaÅja ja synes jeg kjente igjen nicket ditt
Haha lenge siden vi har sett deg herJeg så ikke en gang at jeg hadde skrevet inne på februar 14 siden hahaha
Åja ja synes jeg kjente igjen nicket ditt
Haha ikke like enkelt å følge med bestandigJeg så ikke en gang at jeg hadde skrevet inne på februar 14 siden hahaha
Haha ja, sånne her ting som gjør at jeg holder meg unna ;P haha!!Haha lenge siden vi har sett deg her
Så koselig når har du termin?Haha ja, sånne her ting som gjør at jeg holder meg unna ;P haha!!
Veldig lenge siden jeg har vært innpå her, men nå er jeg gravid igjen, så da lasta jeg ned appen på nytt Hehe
Gratulerer så mye med baby på veiHaha ja, sånne her ting som gjør at jeg holder meg unna ;P haha!!
Veldig lenge siden jeg har vært innpå her, men nå er jeg gravid igjen, så da lasta jeg ned appen på nytt Hehe
6 juli så det blir koseligSå koselig når har du termin?
Haha ja, sånne her ting som gjør at jeg holder meg unna ;P haha!!