hvor gamle er dere?

34 her :) Tvillingjenter på 3, venter en/ei i juni.... Enda tidlig, men håper på d beste :) Masse lykke til med prøvingen :)
 
Jeg er 33 og venter mitt 3. barn. Har en gutt på snart 9 og ei jente på 5 fra før.
 
Jeg er 39, snart 40. Har to barn, jente 6,5 og gutt snart 2,5. Kunne tenkt meg en til men mannen vil ikke, og jeg er ikke 100% sikker jeg heller
 
Jeg er 31 år, og venter mitt tredje barn i juni. Mannen er 35 og dette blir hans første. Jeg føler meg absolutt ikke som en eldre mor i vanlige settinger, men føler gjennomsnittsalderen her inne på Babyverden er såpass lav, at det er her jeg hører hjemme
 
Heisann!
Jeg er 36 og samboer'n 40. Ingen barn så langt, men håper på at det skjer i 2012!!

:o)
 
Jeg er 39, min kjære 38, men med tanke på hvem som har svart her føler jeg meg plutselig veldig gammel... Har ingen noen av oss og håper på barn. Enten egne el adoptert.
 
Hei, jeg er helt ny her :)

Jeg er 41, min mannn er 47 og jeg var hos legen i dag og fikk bekreftet min mistanke, jeg er gravid!! litt over 5 uker på vei.

Jeg har 3 barn fra tidligere i alderen 11-15 år, og min mann har 1 på 13 fra før.

Noen flere i samme situasjon?
 
Hei! Jeg er 40 år og samboeren 39. Jeg har ei datter på 17 og en sønn på 14 fra før. Samboer har ingen fra før. Er i uke 5 nå :)
 
Heisann! Jeg er 33, samme med anemonemannen. Prøver og prøver på vår første. Tid skal det vist ta.
 
Hei!

Jeg er 34 år og blir mamma til en gutt i juni! Har 2 jenter fra før født i 07 og 10. Far til alle 3 blir 38 snart! Jeg blir 35 år i august!!

Lykke til alle sammen!!
 
Jeg er 34 og sambo er 39
 
Er akkurat fylt 41 og venter nr 2 om 2 måneder. Har en på 1,5 år fra før... Kom seint i gang, men sannelig ble det raskt flere
 
Jeg er 35 blir 36 i år ei datter på 10 ei på 13 mnd venter min 3 i juli
 
Hei :-)
Jeg er 44 år,og fikk den siste da jeg var 40 år.Jeg har 4 barn,inkludert tvillinger som var førsteutgaven.En pangstart ;-) Lykke til!
 
Hei! Jeg er 37 år og venter nr 5 i september. De fire andre er 12, 10, 6 og 4 år
 
Back
Topp