Hvor fort ble dere gravid etter MA/BO?

Marsmamma2019

Flørter med forumet
torsdag 8 februar tok jeg de siste Cytotec tabletttene og alt var ute på torsdag, blødde frem til onsdag etter og siden ikke blødd.
Men jeg merker selv at jeg er veldig klar for å bli gravid igjen og lurer litt på hvor lang tid tok det for andre å bli gravid etter en sånn opplevelse ?

Merker sexlysten er tilbake for fult, blir tent bare jeg ser samboeren :p
 
Hadde MA i slutten av juli 17 ble gravid igjen i desember. Endte da med en ny MA nå i februar. Første gang venta vi en mens før vi prøvde denne gang vurderer jeg og bare begynne rett på prøvinga igjen. Ser mange mener forskjellig om det men jeg mista jo selvom vi venta sist så tenker at det er ingen garanti uansett og om jeg blir gravid tenker jeg at kroppen selv er klar for det. Har ett barn fra før da prøvde vi i 1,5 år før spiren satt. Andre gang brukte vi 7 mnd på å bli gravid 3 gang klaffa det på 4 forsøk. Spent på hvor lang tid det tar denne gangen... er du klar så kjør på:)
 
Huff, så trist å høre at du mistet. Oppdaget selv en MA i midten av desember. Satt de siste Cytotec onsdag 20. desember. Blødde noe i en uke, og mindre kommende uken. Fikk mensen tilbake 21. januar og fikk positiv graviditetstest 12. februar. Så her satt den på første forsøk. Forrige termin var 2 august og nå er den 30. oktober. Mistet "bare" 3 mnd, noe som er lite i forhold til mange andre. Nå er den største jobben å få denne spiren til å holde seg inne og i live i 8 mnd til.
Lykke til :)
 
Har blitt veldig lett gravid, men mistet like lett. hadde BO som ble avsluttet november-16 og testet positivt i januar-18 med en som ser ut som den skal bli med oss videre.
 
Oppdaget BO i uke 10 i fjor. Fortsatt ikke gravid igjen. Er i pp8 nå etter aborten.
 
Mista i BO/MA i desember, og har nå snart 2,5 mnd etter fått positiv test igjen...håper og tror at denne varer ei stund.. helst 9mnd
 
Mistet i ma (uke 13, foster døde uke 8) i august ifjor. Enda ikke blitt gravid...
 
Etter første ma ble jeg gravid i pp1. Dette endte også i en ma og det skulle altså ta 14 lange mnd før spiren satt igjen.
 
Back
Topp